Završena proljetna dm look kampanja #NEVERSTOPCHANGING

30.05.2019. 13:56 / Izvor: Akta.ba
Završena proljetna dm look kampanja #NEVERSTOPCHANGING
OTVORI GALERIJU

U osam bh. gradova održani DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stiliziranja frizure u dm prodavnicama.

U osam bh. gradova održani DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stiliziranja frizure u dm prodavnicama.

U okviru proljetne dm look kampanje #NEVERSTOPCHANGING, proteklog vikenda održani su posljednji DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stylinga kose. Organizirani u odabranim dm prodavnicama u osam bh. gradova: Sarajevu, Banjoj Luci, Tuzli, Zenici, Orašju, Bijeljini, Bihaću i Mostaru, tri vikenda zaredom, od 11. do 28.5., posjetiocima su pružili priliku  za besplatan make up i stiliziranje frizure te savjetovanje sa stručnjacima.

Porukom #NEVERSTOPCHANGING dm je pozvao na hrabri iskorak van zone komfora, a veliki odziv upravo je potvrda želje za promjenama. Naime, na 24 događaja, 679 dama prepustilo se rukama make up stručnjaka, dok je 660, i žena i muškaraca, iskoristilo usluge profesionalnih frizera. 

Uz pomoć partnera: Maybelline New York, Rimmel London, Max Factor, Deborah Milano, L’Oréal Paris, trend IT UP, Balea, Keune, Syoss & Schwarzkopf, Nivea, Subrina, dm ih je inspirisao da urade ono što su oduvijek željeli: isprobati novi način šminkanja uz nove make up proizvode ili novu frizuru.

Da se dame ne boje eksperimentisati kada je šminkanje u pitanju, potvrdila nam je profesionalna šminkerica iz Sarajeva, Vesna Husić.

"Najviše interesa je bilo za lookove za matursko veče, ali i za nanošenje highlightera, bronzera i rumenila, a dame su me često pitale i za savjete kako istaći prirodnu ljepotu sa što manje šminke. Veliki broj dama spreman je probati nešto novo, nanijeti sjenilo jarke boje, istaknuti usne u boji karmina, a dm im je pružio priliku da na profesionalan način to i ostvare", kazala je.

I dok su se dame šminkale, na stolice u beauty kutku frizera sjeo je i poneki muškarac a to nam je potvrdio i frizer Haris Dedić iz Banja Luke.

"Iako generalno povučeniji, muškarci su imali dosta pitanja i bili su spremni da probaju nešto drugačiju frizuru od dosadašnje. Dame je više zanimalo kako imati i održavati praktičnu frizuru. Ovi eventi su okupili zaista veliki broj ljudi a dm se još jednom pokazao kao omiljeni beauty partner", izjavio je. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza