Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.09.2019. 12:32

(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji energetski efikasne rasvjete, te odvodnja otpadnih i površinskih voda na Trgu žrtava genocida Srebrenice IV faza, općina Banovići

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 05.09.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1220-1-3-97-3-51/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA BANOVIĆI
IDB/JIB 4209362820007
Kontakt osoba Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između ugovornog organa i
ponuđača, u smislu eventualnih pitanja i odgovora u vezi tenderske
dokumentacije, obavljat će se putem portala „e-Nabavke“ (www.ejn.gov.ba),
kao i eventualne izmjene i dopune ove tenderske dokumentacije.
Adresa Alije Dostovića 1
Poštanski broj 75290 Banovići (bhp sa)
Općina/Grad Banovići
Telefon (035) 743-400
Faks (035) 743-433
Elektronska pošta opcina@banovici.gov.ba
Internet adresa www.banovici.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Banovići

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja energetski efikasne rasvjete, te odvodnja otpadnih i površinskih voda na „Trgu“ žrtava genocida Srebrenice IV
faza“, općina Banovići


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka je izvođenje radova na izgradnji energetski efikasne rasvjete, te izvođenje radova na odvodnji
otpadnih i površinskih voda na „Trgu žrtava genocida u Srebrenici“ (IV faza) u općini Banovići.
Detaljan opis radova, dat je u tehničkim specifikacijama koje se nalaze u prilogu tenderske dokumentacije (Aneks 9).

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45233222-1 Radovi na popločavanju i asfaltiranju
Dodatni predmet(i) 45316100-6 Instalacija vanjske rasvjete


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

dato u TD

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

300000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Ulica Alije Izetbegovića u općini Banovići. Mikrolokacija Trg žrtava genocida u Srebrenici,

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

dati u TD

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati sljedeći uslov sposobnosti obavljanja
profesionalne djelatnosti i to:
a) da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
Dokazi:
Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
- ponuđač iz BiH koji je privredno društvo / preduzeće / pravno lice: aktuelni izvod o registraciji iz sudskog registra.
Aktuelni izvod iz sudskog registra mora sadržavati sve podatke, za koje je, prema važećim propisima o registraciji, propisano
da ih takav dokument sadrži;
- ponuđač iz BiH koji je fizičko lice / obrtnik - preduzetnik: odgovarajući dokument o registraciji izdat od nadležnog
organa, prema važećim propisima o obrtnicima / preduzetnicima. Dokument o registraciji mora biti dostavljen u osnovnom
tekstu, sa svim eventualnim izmjenama i dopunama;
- ponuđač čije je sjedište izvan BiH: odgovarajući dokument koji je ekvivalentan dokumentima iz prethodnih alineja
izdat od nadležnog organa prema važećim propisima zemlje sjedišta ponuđača / zemlje u kojoj je registriran ponuđač, a
kojim ponuđač dokazuje da je registrovan za obavljanje predmetne nabavke.
Navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke TD se dostavljaju kao originali ili ovjerene
kopije originala, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja
ponude.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Nije primjenjivo

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Spisak izvršenih ugovora (3 ugovora) koji su u vezi s predmetnom nabavkom za posljednjih 4 godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo s radom prije manje od 4 godine.
Radovima koji su u vezi s predmetnom nabavkom smatraju se radovi koji su pretežno zastupljeni u tehničkoj sprecifikaciji i
projektnoj dokumentaciji građevine ( a to su radovi niskogradnje, izgradnja i popločavanje trgova i slični radovi).
(Spisak ugovora sačiniti na obrascu koji se nalazi u prilogu ove tenderske dokumentacije – (Aneks 4).
Zbrinka vrijednost izvršenih ugovora sa spiska (bez PDV-a) ne može biti manja od 70% procijenjene vrijednosti javne
nabavke.
Uz spisak iz prethodne tačke, ponuđač je dužan dostaviti potvrdu druge ugovorne strane o uredno izvršenom
ugovoru. Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
Naziv i sjedište ugovornih strana
Predmet ugovora
Vrijednost ugovora
Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
Navode o uredno izvršenim ugovorima
U slučaju da se navedena potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane, ponuđač može dostaviti izjavu o
uredno izvršenom ugovoru, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura.
Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
radova (voditelj građenja) koji su predmet javne nabavke (diplomirani inženjer građevinarstva, sa pet godina radnog
iskustva i položenim stručnim ispitom, zaposlen u stalnom radnom odnosu kod ponuđača).
Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
predviđenih elektroradova (diplomirani inženjer elektrotehnike sa položenim stručnim ispitom, zaposlen u stalnom radnom
odnosu kod ponuđača ili ugovorom angažovan od strane ponuđača). Ukoliko Ponuđač nema zaposlenog diplomiranog
inženjera elektrotehničke struke uz ponudu je dužan dostaviti ili ugovor o poslovno tehničkoj saradnji sa licem koje
ispunjava tražene uslove ili izjavu da će angažovati lice koja ispunjava tražene uslove).

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

27.9.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 27.9.2019. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 27.9.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Dato u TD

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: