Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.06.2020. 14:28

(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 17.06.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1220-7-3-66-3-53/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA BANOVIĆI
IDB/JIB 4209362820007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sadina Okacic
Adresa Alije Dostovića 1
Poštanski broj 75290 Banovići (bhp sa)
Općina/Grad Banovići
Telefon (035) 743-400
Faks (035) 743-433
Elektronska pošta opcina@banovici.gov.ba
Internet adresa www.banovici.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Banovići

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet nabavke je: „Izgradnja javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića“, u skladu sa
projektnom dokumentacijom i traženim uslovima/zahtjevima naznačenim u ovoj tenderskoj dokumentaciji.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45316000-5 Radovi na instalaciji rasvjetnih i signalnih sistema


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Dato u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

61000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Ulica Božićka Banovića, općina Banovići

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

60 dana

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati uslov sposobnosti obavljanja
profesionalne djelatnosti tj. da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
a) Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za
obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke,
Navedeni dokaz sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke tenderske dokumentacije se dostavlja kao
originali ili ovjerena kopija originala, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana
dostavljanja ponude.
U slučaju da se u ponudi ne dostave navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke tenderske
dokumentacije ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog
neispunjavanja navedenih uslova za kvalifikaciju.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U cilju dokazivanja svoje tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđači su dužni dostaviti sljedeća dokumenta:
a) Spisak izvršenih ugovora (jedan ugovor) koji je u vezi sa predmetnom nabavkom, u prethodnih pet godina ili od
datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo sa radom prije manje od pet
godina. Vrijednost izvršenog ugovora mora biti minimalno 42.700,00 KM.
Pod ugovorima koji su uvezi sa predmetnom nabavkom smatraju se ugovori na izvođenju radova izgradnje javne rasvjete.
Spisak ugovora sačiniti na obrascu koji se nalazi u prilogu ove tenderske dokumentacije (Aneks 7).
b) Uz spisak ugovora iz prethodne tačke, ponuđač je dužan dostaviti potvrdu/potvrde druge ugovorne strane o
uredno izvršenom ugovoru. Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
Naziv i sjedište ugovornih strana
Predmet ugovora
Vrijednost ugovora
Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
Navode o uredno izvršenim ugovorima
U slučaju da se navedena potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane, ponuđač može dostaviti izjavu o
uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura.
c) Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
radova koji su predmet javne nabavke (diplomirani inžinjer elektrotehnike sa položenim stručnim ispitom, angažovan kod
ponuđača kao zaposlenik u stalnom radnom odnosu).

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

29.6.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 29.06.2020. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Općina Banovići, ulica Alije Dostovića broj 1, 75290 Banovići.
Datum i vrijeme 29.06.2020. 13:00

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: