Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.06.2020. 14:28
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1220-7-3-66-3-53/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA BANOVIĆI
IDB/JIB 4209362820007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sadina Okacic
Adresa Alije Dostovića 1
Poštanski broj 75290 Banovići (bhp sa)
Općina/Grad Banovići
Telefon (035) 743-400
Faks (035) 743-433
Elektronska pošta opcina@banovici.gov.ba
Internet adresa www.banovici.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Banovići
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke je: „Izgradnja javne rasvjete u okviru vanjskog uređenja dijela ulice Božićka Banovića“, u skladu sa
projektnom dokumentacijom i traženim uslovima/zahtjevima naznačenim u ovoj tenderskoj dokumentaciji.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45316000-5 | Radovi na instalaciji rasvjetnih i signalnih sistema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
61000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ulica Božićka Banovića, općina Banovići
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati uslov sposobnosti obavljanja
profesionalne djelatnosti tj. da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
a) Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za
obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke,
Navedeni dokaz sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke tenderske dokumentacije se dostavlja kao
originali ili ovjerena kopija originala, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana
dostavljanja ponude.
U slučaju da se u ponudi ne dostave navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke tenderske
dokumentacije ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog
neispunjavanja navedenih uslova za kvalifikaciju.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U cilju dokazivanja svoje tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđači su dužni dostaviti sljedeća dokumenta:
a) Spisak izvršenih ugovora (jedan ugovor) koji je u vezi sa predmetnom nabavkom, u prethodnih pet godina ili od
datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo sa radom prije manje od pet
godina. Vrijednost izvršenog ugovora mora biti minimalno 42.700,00 KM.
Pod ugovorima koji su uvezi sa predmetnom nabavkom smatraju se ugovori na izvođenju radova izgradnje javne rasvjete.
Spisak ugovora sačiniti na obrascu koji se nalazi u prilogu ove tenderske dokumentacije (Aneks 7).
b) Uz spisak ugovora iz prethodne tačke, ponuđač je dužan dostaviti potvrdu/potvrde druge ugovorne strane o
uredno izvršenom ugovoru. Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
Naziv i sjedište ugovornih strana
Predmet ugovora
Vrijednost ugovora
Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
Navode o uredno izvršenim ugovorima
U slučaju da se navedena potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane, ponuđač može dostaviti izjavu o
uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura.
c) Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
radova koji su predmet javne nabavke (diplomirani inžinjer elektrotehnike sa položenim stručnim ispitom, angažovan kod
ponuđača kao zaposlenik u stalnom radnom odnosu).
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
29.6.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.06.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Banovići, ulica Alije Dostovića broj 1, 75290 Banovići.
Datum i vrijeme 29.06.2020. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ODS Elektrokrajina a. d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 95 78000 Banja Luka
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
Elko-Marić d.o.o. Mostar - Ulica Maršala Tita 294 88000 Mostar
-
D-Invest d.o.o. Srbac - Ulica Mome Vidovića broj 40 78420 Srbac
-
ELMONT D.o.o Bijeljina - Majevičkih brigada br.34 76300 Bijeljina
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
EURO ZNAK d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I, Zenica 72000 Zenica