Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.06.2020. 16:16

(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji objekta doma zdravlja-Ambulanta Miljanovci Lončari-II faza

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 12.06.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

375-1-3-141-3-37/20


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA TEŠANJ
IDB/JIB 4218328550008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nerminka Handzic, Selvedina Sejmenović
Adresa Trg Alije Izetbegovića 1
Poštanski broj 74260 Tešanj (bhp sa)
Općina/Grad Tešanj
Telefon (032) 650-022
Faks (032) 650-220
Elektronska pošta nabavka@opcina-tesanj.ba
Internet adresa www.opcina-tesanj.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Tešanj

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Da

I 6.a. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci
 

R.Br. Naziv ugovornog organa i nivo kojem pripada IDB/JIB
1 OPĆINA TEŠANJ 4218328550008
2 JZU DOM ZDRAVLJA IZUDIN MULABEĆIROVIĆ-IZO 4218033750005


ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA

II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja objekta doma zdravlja-Ambulanta Miljanovci Lončari-II faza

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka javne nabavka su radovi na izgradnja objekta doma zdravlja-Ambulanta Miljanovci Lončari-II faza a,
na osnovu ukazanih potreba ugovornog organa, sredstvima općine Tešanj predviđenim u budžetu/finansijskom planu za
2020. godinu i JZU Dom zdravlja “Izudin Mulabećirović-Izo” Tešanj, u obimu i na način kako je to predviđeno tenderskom
dokumentacijom

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
Dodatni predmet(i) 45210000-2 Radovi na podizanju zgrada


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

73000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Miljanovci, općina Tešanj

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

40 radnih dana

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstvima općine Tešanj predviđenim u budžetu/finansijskom planu za 2020. godinu i JZU Dom zdravlja “Izudin
Mulabećirović-Izo” Tešanj.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti slijedeće dokumente kojima dokazuju da su registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet nabavke:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra ili bilo koji drugi dokument izdat od strane nadležne institucije kojim ponuđač dokazuje
da je u vrijeme predaje ponude bio registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, ponuđač je dužan uz svoju ponudu dostaviti:
- izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona o Javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH“ broj: 39/14), popunjenu i ovjerenu od
strane ponuditelja u formi i na način kako je propisano Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda
(„Sl. glasnik BiH“ broj: 90/14 i 20/15) – Prilog 4 , a koja se nalazi u prilogu tenderske dokumentacije. Izjava ne smije biti
starija od 15 dana od dana predaje ponude.
- običnu kopiju Potvrde banke (ne stariju od 30 dana) kod koje ponuđač ima otvoren GLAVNI RAČUN za poslovanje (na
potvrdi naznačiti da se radi o glavnom računu za poslovanje), da račun nije blokiran u posljednja 3 (tri) mjeseca.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U svrhu dokazivanja ispunjavanja zahtjeva u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđač je dužan uz ponudi
dostaviti:
1) izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 51. Zakona o Javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH“ broj: 39/14), popunjenu i ovjerenu
od strane ponuditelja u formi i na način kako je propisano Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije i


ponuda („Sl. glasnik BiH“ broj: 90/14 i 20/15) – Prilog 5 , a koja se nalazi u prilogu tenderske dokumentacije. Izjava ne smije
biti starija od 15 dana od dana predaje ponude.
2) za poziciju III Podopolagački radovi u Obrascu za cijenu ponude, uz ponudu za predmetnu robu je potrebno dostaviti
certifikate proizvođača, koji su naznačeni uz pojedina svojstva robe u Obrascu za cijenu ponude (original ili ovjerena kopija
dokumenta/certifikat ili kopija certifikata proizvođača ako je proizvođač strana firma i ako ponuđač nije u mogućnosti
dobiti ovjerenu kopiju certifikata).
3) izjavu potpisanu i ovjerena od strane ponuđača da raspoložive tehničkom opremom (ličnom ili iznajmljenom opremom)
potrebnom za realuzaciju predmetnih radova;
4) izjavu potpisanu i ovjerena od strane ponuđača o godišnjem broju zaposlenih i broju rukovodećeg osoblja u 2020. godini;
5) spisak PIO/MIO ili drugog nadležnog organa o broju uposlenih u 2020.godini.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

27.6.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 30.06.2020. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Općina Tešanj, Trg Alije Izetbegovića 1, Zgrada općine Tešanj, kancelarija
broj:49
Datum i vrijeme 30.06.2020. 11:00

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se preuzima putem informacionom sistemu “E-NABAVKE” bez naknade do 27.06.2020.godine.

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: