OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
375-7-3-140-3-52/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA TEŠANJ
IDB/JIB 4218328550008
Kontakt osoba Nerminka Handzic, Nihad Hadžismajlović
Adresa Trg Alije Izetbegovića 1
Poštanski broj 74260 Tešanj (bhp sa)
Općina/Grad Tešanj
Telefon (032) 650-022
Faks (032) 650-220
Elektronska pošta nabavka@opcina-tesanj.ba
Internet adresa www.opcina-tesanj.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tešanj
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
“Postavljanje odbojnih zaštitnih ograda”
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka nabavke je izrada i ugradnja pješačkih odbojnih zaštitnih ograda, sve prema Specifikaciji/Obrascu za
cijenu koji je sastavni dio tenderske dokumentacije.
Postupak se pokreće na osnovu ukazanih potreba ugovornog organa, sredstva su obezbijeđena iz budžeta Općine Tešanj.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34928100-9 | Branici na cestama |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Tešanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Finansiranje iz sredstava općine budžeta općine Tešanj
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
- Aktuelan izvod iz sudskog registra ili bilo koji drugi dokument izdat od strane nadležne institucijen kojim ponuđač
nedvosmisleno dokazuje da je u vrijeme predaje ponude bio registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti;
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U svrhu dokazivanja uslova iz člana 47. Zakona o javnim nabavkama ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti Izjavu potpisanu
i ovjerenu od strane ponuđača/kandidata koja je sastavni dio tenderske dokumentacije Anex 4. Izjava ne smije biti starija od
15 dana od dana predaje ponude i
- običnu kopiju Potvrde banke kod koje ponuđač ima otvoren GLAVNI RAČUN (sa naznakom na potvrdi da se radi o glavnom
računu) za poslovanje (na potvrdi naznačiti da se radi o glavnom računu za poslovanje), da račun nije blokiran u posljednjih 6
(šest) mjeseci.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.6.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.6.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.6.2018. 11:00:00
Adresa i mjesto Općina Tešanj, Trg Alije Izetbegovića 1 Kancelarija broj:49
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija preuzima se do 15.06.2018.godine putem Informacionog sistema “E-NABAVKE”, a sve u skladu
sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u
informacionom sistemu “E-NABAVKE” (“Službeni glasnik BiH» broj:90/14 i 53/15).
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
Integral inženjering a.d. Laktaši - Omladinska ulica broj 44 78250 Laktaši
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
Metplast d.o.o. Tuzla - Bukinje, ul. 21. Aprila br. 12 75000 Tuzla
27.06.2018