Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.03.2021. 09:26
(aukcija) Izvođenje radova na redovnom održavanju i zaštiti lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1158-7-3-16-3-6/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA OŠTRA LUKA
IDB/JIB 4400697800002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Saša Rodić
Adresa Oštra Luka 55
Poštanski broj 79263 Oštra Luka (sp bl)
Opština/Grad Oštra Luka
Telefon (052) 337-200
Faks (052) 337-201
Elektronska pošta javnenabavke.oluka@gmail.com
Internet adresa www.opstinaostraluka.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Oštra Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i
sportskih objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka radova za redovno održavanje i zaštitu lokalnih i nekategorisanih puteva u
2021. godini u svim mjesnim zajednicama opštine Oštra Luka.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233141-9 | Radovi na održavanju puteva |
Dodatni predmet(i) | 45233142-6 | Radovi na popravku puteva |
45233290-8 | Postavljanje saobraćajnih znakova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema predmjeru radova - priloženo u tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
57230,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Lokalni i nekategorisani putevi u svim mjesnim zajednicama opštine Oštra Luka.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana potpisivanja ugovora do 31.12.2021. godine.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Rok plaćanja propisan je u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 45. i 52. Zakona o javnim nabavkama i u skladu sa članom 34. stav 2. Zakona o javnim putevima
(Službeni glasnik RS", broj: 89/13)
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Propisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Propisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.4.2021. 9:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada Opštinske uprave Opštine Oštra Luka - Oštra Luka 55, 79263
Oštra Luka
Datum i vrijeme 8.4.2021. 10:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki i informacionom sistemu "E-nabavke", tenderska dokumentacija dostupna
je na sistemu "E-nabavke" i ne može biti dostavljena na druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a) - c)
istog Zakona.
Obrazac Aneks 2 predviđeno je da se popunjava korištenjem programa MS Excel. Ponuđači u Aneksu 2 za svaku stavku
unose jediničnu cijenu po stavci bez PDV-a, te eventualni popust - obrazac će izračunati sve potrebne iznose,
nakon čega je potrebno obrazac odštampati, potpisati i staviti otisak pečata.
Ponuđač može i naziv i broj ponude u ovom obrascu upisati putem Excela ili upisom neizbrisivom tintom.
Ukoliko ponuđači imaju poteškoća prilikom unosa podataka u pomenutu MS Excel formu, dužni su u obliku
traženja pojašnjenja tenderske dokumentacije zatražiti rješenje problema, a Ugovorni organ će iznaći rješenje,
i isto učiniti dostupno svim zaiteresovanim ponuđačima putem portala JN.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
KP Park a.d. Mrkonjić Grad - Ulica Stevana Sinđelića broj 51 70260 Mrkonjić Grad
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
ŠIK TOURS d.o.o. Mrkonjić Grad - Brdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
GPD TELING d.o.o. Travnik - Srednje Osoje b.b. 72270 Travnik