Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.04.2021. 11:18
(aukcija) Nabavka betonskih klupa i betonskih kanti za smeće
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1367-7-1-28-3-4/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU "OPĆINSKI FOND ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI I INFRASTRUKTURU"
IDB/JIB 4263043770000
Kontakt osoba/Služba za kontakt ŠEILA SEJARIĆ
Adresa Branilaca BiH bb
Poštanski broj 79280 Ključ (bhp sa)
Općina/Grad Ključ
Telefon (037) 661-088
Faks (037) 661-088
Elektronska pošta okfkljuc@hotmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Ključ
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Betonske klupe i betonske kante za smeće
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Betonske klupe i betonske kante za smeće
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44114200-4 | Proizvodi od betona |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
31 kom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11375,64
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ključ (urbani dio grada)
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 radnih dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Zakon o javnim nabavkama
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
aktuelni izvod iz sudskog registra i rješenje za obavljanje djelatnosti koja je predmet tendera
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
garancija za uredno izvršenje ugovora
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.5.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.05.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Datum i vrijeme 07.05.2021. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MILANIS, Brčko distrikt, vl. Panić Savo, s.p. - Isaka Samokovlije 23 76100 Brčko
-
PROCESNA OPREMA INŽENJERING d.o.o. Trn - Laktaši - Ulica Vlade Miloševića broj 65 78252 Laktaši
-
KUW-ING d.o.o. Kalesija, u likvidaciji - Dubnica bb 75260 Kalesija
-
Babel d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Sarajevo
-
KJKP Park d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige br. 58 71000 Centar
-
SS-Company d.o.o. Sarajevo - ul. Donji Hadžići bb 71240 Hadžići
-
JKP Jablanica d.d. - U STEČAJU - ulica Omladinsko šetalište bb. 88420 Jablanica
-
J.P. 9. SEPTEMBAR d.d. Srebrenik - Kiseljaci bb 75350 Srebrenik
-
VEZANI OBRT HM vl. BIŠIĆ ZIJAD Jablanica - SULJE ČILIĆA 6 88420 Jablanica
-
SZTR BETON - PLUS Dejan Starčević s.p. Doboj - Kladari bb, Doboj, Doboj 74000 Doboj