Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.08.2020. 09:05
(aukcija) Nabavka kompjuterskog materijala-tonera i kertridža
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1161-1-1-186-3-34/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DRŽAVNA AGENCIJA ZA ISTRAGE I ZAŠTITU
IDB/JIB 4403462520001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Olga Mičić
Adresa Nikole Tesle 59
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Opština/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 326-375
Faks (057) 342-799
Elektronska pošta omicic@sipa.gov.ba
Internet adresa www.sipa.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
180000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kompjuterskog materijala-tonera i kertridža
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Sukcesivna isporulka kompjuterskog materijala-tonera i kertridža
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijske i računarske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske |
Dodatni predmet(i) | 30125110-5 | Toner za laserske štampače/faksimil uređaje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u trnderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
14.9.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.9.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod 1.1.
Datum i vrijeme 15.9.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
sukcesivna isporuka tonerai kertridža za uređaje marke HP, OKI, Canon, Brother, Toshiba
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Sukcesivna isporuka tonera i kertridža prema tehničkoj specifikaciji iz tenderske dokumentacije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30100000-0 | Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim računara, štampača i namještaja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
prema tehničkoj specifikaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
100000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo, Nikole Tesle br.59
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.9.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.9.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.9.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
sukcesivna isporuka kompjuterskog materijala-tonera i kertridža marke Lexmark
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Sukcesivna isporuka prema tehničkoj specifikaciji iz tenderske dokumentacije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30100000-0 | Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim računara, štampača i namještaja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
prema tehničkoj specifikaciji iz tenderske dokumentacije
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
80000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo, Nikole Tesle br.59
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.9.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.9.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.9.2020. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
UNI - EXPERT d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Nušića br. 162 71000 Sarajevo
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
BIRO-OPREMA PAŠIĆ d.o.o. Tuzla - ul. Ismeta Mujezinovića br. 43 75000 Tuzla
-
25.01.2022
-
25.01.2022
Toneri i kertridž za uređaj marke HP, OKI, Canon, Brother, Toshiba
-
16.11.2020
-
16.11.2020
Toneri i kertridži za uređaje marke HP, OKI Canon, Brother i Toshiba
-
31.12.2020
-
31.12.2020
Toneri i kertridž za uređaj marke HP, OKI, Canon, Brother, Toshiba
-
26.01.2021
Toneri i kertridži za uređaje marke HP, OKI, Canon, Brother, Toshiba