Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.11.2020. 08:29
(aukcija) Nabavka ličnih zaštitnih sredstava
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
350-1-1-775-3-372/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNIK MRKOG UGLJA ''ĐURĐEVIK'' D.O.O. - ĐURĐEVIK
IDB/JIB 4209284170009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Služba za javne nabavke
Adresa Đurđevik bb
Poštanski broj 75272 Đurđevik (bhp sa)
Općina/Grad Živinice
Telefon (035) 774-970
Faks (035) 772-667
Elektronska pošta larisa0509@gmail.com
Internet adresa www.rudnikdjurdjevik.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
6
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Lična zaštitna sredstva
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tjela (Radno odijelo, radni mantil, majice, kišne kabanice),
Lot 2 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu ruku (Zaštitne kožne rukavice – duge, zaštitne rukavice otporne na ulja, kiseline i
hemikalije, zaštitne rukavice - kratke sa ojačanjem),
Lot 3 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu nogu (Gumene čizme-obične),
Lot 4 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tijela (Zaštitni prsluk),
Lot 5 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu glave (Šljem, vunena podkapa),
Lot 6 – Lična zaštitna sredstva - ostalo (Peškiri),
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18000000-9 | Odjeća, obuća, prtljag i pribor |
Dodatni predmet(i) | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
26.11.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Rudnik mrkog uglja ''Đurđevik'' d.o.o. - Đurđevik, Direkcija društva
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo putem Portala javnih nabavki.
Sva pitanja i zahtjevi za pojašnjenja se mogu uputiti isključivo putem Portala javnih nabavki.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tjela (Radno odijelo, radni mantil, majice, kišne kabanice),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tjela (Radno odijelo, radni mantil, majice, kišne kabanice),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
35460,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu ruku (Zaštitne kožne rukavice – duge, zaštitne rukavice otporne na ulja, kiseline i
hemikalije, zaštitne rukavice - kratke sa ojačanjem),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 2 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu ruku (Zaštitne kožne rukavice – duge, zaštitne rukavice otporne na ulja, kiseline i
hemikalije, zaštitne rukavice - kratke sa ojačanjem),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10420,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 3 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu nogu (Gumene čizme-obične),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 3 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu nogu (Gumene čizme-obične),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13580,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 4 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tijela (Zaštitni prsluk),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 4 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu tijela (Zaštitni prsluk),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15180,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 5 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu glave (Šljem, vunena podkapa),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 5 – Lična zaštitna sredstva za zaštitu glave (Šljem, vunena podkapa),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3450,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 6 – Lična zaštitna sredstva - ostalo (Peškiri),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 6 – Lična zaštitna sredstva - ostalo (Peškiri),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18143000-3 | Zaštitna oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2400,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2020. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INKOS EXPORT-IMPORT d.o.o. Kakanj - Ul.311. Lahke brigade broj 153 72240 Kakanj
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
ASTORIJA COMPANY d.o.o. Novi Grad - Ulica V kozarske brigade br. 5 79220 Novi Grad
-
GRUBIN EXPORT - IMPORT d.o.o., BRČKO DISTRIKT - Ul.Alekse Šantića br.30 76000 Brčko
-
PURIĆ d.o.o Bijeljina - Svetozara Ćorovića 153 A 76300 Bijeljina
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
D.O.O. TEHNIČKA ZAŠTITA Doboj - ul. Kralja Aleksandra broj 60 74000 Doboj
-
GOLUBOVIĆ d.o.o. - Druge sarajevske brigade 76. 71123 Istočno Sarajevo
-
22.04.2021
-
12.04.2021
(poništenje aukcije) Nabavka ličnih zaštitnih sredstava, lot 3
-
30.03.2021
Lična zaštitna sredstva za zaštitu tjela (Radno odijelo, radni mantil, majice, kišne kabanice)
-
15.03.2021
-
15.03.2021
-
29.01.2021
Lična zaštitna sredstva za zaštitu glave (Šljem, vunena podkapa)
-
08.01.2021
-
08.01.2021
-
08.01.2021
-
08.01.2021
Lična zaštitna sredstva za zaštitu tijela (radno odijelo, radni mantil, majice, kišne kabanice)
-
07.01.2021