Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.09.2020. 12:42
(aukcija) Nabavka medicinske opreme za potrebe OIK-e
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
305-7-1-35-3-27/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA SANSKI MOST
IDB/JIB 4263235840001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Višnja Jolić
Adresa Banjalučka 3
Poštanski broj 79260 Sanski Most (bhp sa)
Općina/Grad Sanski Most
Telefon (037) 686-010
Faks (037) 686-010
Elektronska pošta info@sanskimost.gov.ba
Internet adresa www.sanskimost.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sanski Most
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka medicinske opreme za potrebe OIK-e.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka medicinske opreme za potrebe OIK-e.
Lot 1.- Nabavka jednokratnih medicinskih maski (2000 komada)
Lot 2. -Nabavka beskontaktaktnog termometara( 60 komada)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33100000-1 | Medicinska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a) Ovjerena kopija Rješenja o registraciji ili Aktuelni izvod iz sudskog registra ili Potvrda nadležnog organa
b) Ovjerena kopija važeće dozvole za promet medicinskih sredstava na teritoriji BiH izdatu od strane Agencije za lijekove i
medicinska sredstva BiH
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Ovjerena kopija uvjerenja nadležnog organa Agencije za lijekove i medicinska sredstva o upisu medicinske opreme u
Registar medicinskih sredstava u BiH (za lot 1 i lot 2)
b) Ovjerena kopija važećeg certifikata za servisera izdatog od strane proizvođača opreme (za lot 2)
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.10.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Sanski Most, Trg ljiljana br.1., Sanski Most
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
TD-a je objavljena na portalu JN-i u sistemu e-nabavke.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1. Nabavka jednokratnih medicinskih maski
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka jednokratnih medicinskih maski sa gumicom, 2000 komada
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33100000-1 | Medicinska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
2000 komada
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
400,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
5 kalendarskih dana od dana obostrano potpisanog ugovora.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Sanski Most, Trg ljiljana br. 1., Sanski Most
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.10.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:30
X Dodatne informacije
TD-a objavljena je na portalu JN-i u sistemu e-nabavke.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2.- Nabavka beskontaktnog termometra
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka beskontaktnog termometra za mjerenje tjelesne temparature, 60 komada.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33100000-1 | Medicinska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
60 komada
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
5 kalendarskih dana od dana obostrano potpisanog ugovora.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Sanski Most, Trg ljiljana br.1., Sanski Most
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.10.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.10.2020. 11:30
X Dodatne informacije
TD-a je objavljena na portalu JN-i u sistemu e-nabavke.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar