Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.07.2020. 23:48
(aukcija) Nabavka medicinskih sredstava za potrebe KCUS-a III/21/2020
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-542-3-286/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Lejla Mahmutović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
9
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
539900,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Medicinska sredstva za potrebe KCUS-a III/21/2020
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Medicinska sredstva za potrebe KCUS-a III/21/2020
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.9.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači koji budu učestvovali u postupku javne nabavke obavezni su svoje ponude (prilog Aneksa 3) dostaviti u
elektronskoj formi na CD-u.
Tenderska dokumentacija se preuzima sa portala javnih nabavki na kojem je objavljena. Zainteresirani ponuđači mogu tražiti
pojašnjenja tenderske dokumentacije u skladu sa Upustvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu E-nabavke.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kitovi za ekstrakciju nukleinskih kiselina aplikabilni na tehnologiju u vlasništvu ABI 7500 Real Time PCR ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kitovi za ekstrakciju nukleinskih kiselina aplikabilni na tehnologiju u vlasništvu ABI 7500 Real Time PCR ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
53000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kit CMV PCR kvantitativni aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kit CMV PCR kvantitativni aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
53000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kit HSV1/2 PCR aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kit HSV1/2 PCR aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
19300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kit EBV PCR kvantitativni aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kit EBV PCR kvantitativni aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
6900,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi za Real-time PCR za detekciju/kvantifikaciju/genotipizaciju infektivnih agenasa, aplikabilni na tehnologiji u
vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi za Real-time PCR za detekciju/kvantifikaciju/genotipizaciju infektivnih agenasa, aplikabilni na tehnologiji u
vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
236000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Real-time PCR za detekciju/kvantifikaciju Cryptococcus neoformansa - aplikabilno na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 ili
ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Real-time PCR za detekciju/kvantifikaciju Cryptococcus neoformansa - aplikabilno na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 ili
ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
3200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi za Line Immunoassay i Line Probe Assay aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu AutoLipa 48 ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi za Line Immunoassay i Line Probe Assay aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu AutoLipa 48 ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi i potrošni materijal aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu sekvencer - četverokapilarni Genetic Analyzer 3130 ili
ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Reagensi i potrošni materijal aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu sekvencer - četverokapilarni Genetic Analyzer 3130 ili
ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
54000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Praćenje rezistencije na terapiju HIV infekcije sekvenciranjem- aplikabilno na validirani software za integrazu (ViroSeq
Integrase Software v1.0), aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu Genetic Analyzer 3130 ili ekvivalent
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Praćenje rezistencije na terapiju HIV infekcije sekvenciranjem- aplikabilno na validirani software za integrazu (ViroSeq
Integrase Software v1.0), aplikabilni na tehnologiji u vlasništvu Genetic Analyzer 3130 ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
90500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klinička apoteka Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.09.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.09.2020. 11:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center Sarajevo
UIN 4200089110002
Contact person Lejla Mahmutović
Address Bolnička 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-520
Fax number (033) 298-543
Email address amina.suko@kcus.ba
Website address www.kcus.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Given in the tender documentation
II 1.b. Description of the object of the contract
Given in the tender documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
5.9.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 14.9.2020. 10:00:00
Address and place Given in the tender documentation
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender Documentation is downloaded from the Public Procurement Portal on which it was published. Interested Bidders
may seek clarification of Tender Documents in accordance with the Terms and Conditions of Disclosure and Delivery of
Reports in Public Procurements Procedures.
Bidders participating in the said public procurement procedure are obliged to submit their Anex 3 electronically to CD.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ENA d.o.o. Sarajevo - P.J. Trgovina na veliko br. 2 Sarajevo - DŽEMALA BIJEDIĆA 162 71000 Sarajevo
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
Mark Medical d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića br. 5 71000 Sarajevo
-
AKO MED d.o.o. Banja Luka - ulica Dr Mladena Stojanovića broj 43 78000 Banja Luka
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
MACs MEDICAL Int. d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 144, Miladije 75000 Tuzla
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MGM FARM d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 97 72240 Kakanj
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
MEDIETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Vojvode Pere Krece broj 12 78000 Banja Luka
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
10.11.2020
-
10.11.2020
-
10.11.2020
-
10.11.2020
-
10.11.2020
Kit HSV1/2 PCR aplikabilan na tehnologiji u vlasništvu ABI 7500 Real-Time PCR ili ekvivalent
-
10.11.2020
-
10.11.2020
-
10.11.2020
(poništenje aukcije) Nabavka medicinskih sredstava za potrebe KCUS-a III/21/2020, lot 6 i 9