Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.06.2020. 15:29
(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-1-1-454-3-271/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Vladana Javorac
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
14.8.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske (zgrada Ginekologije), Ul. Dvanaest beba b.b., Banja
Luka
Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapecacenoj koverti, na kojoj mora da bude naznaceno: naziv i adresa ugovornog
organa,naziv i adresa ponudaca, broj nabavke: 01-5010-1/20, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ – OTVARA
KOMISIJA" na adresu: Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb. Ponude se predaju licno na
protokol Univerzitetskog klinickog centra Republike Srpske ili poštom preporuceno, a primaju se do 14.08.2020.god. do 9
casova. Neblagovremene i nepotpune ponude se nece razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponudaca. Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske ne snosi nikakve
troškove ponudača u otvorenom postupku. Narucilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje
vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Materijal za dijagnostiku i terapiju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
402000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.08.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Dijagnostički reagensi i potrošni materijal za radiohemijsku laboratoriju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
33000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.08.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center of Republika Srpska
UIN 4400928890000
Contact person Vladana Javorac
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 343-391
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Tender number: 01-5010-1 / 20 from 08.04.2020. for the purpose of procurement of consumables for the needs of the
Clinical Institute for Nuclear Medicine and Thyroid Diseases;
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of consumables for the needs of the Clinical Institute of Nuclear Medicine and Thyroid Diseases;
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
14.8.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 14.8.2020. 09:00:00
Address and place University Clinical Center of Republika Srpska
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids must be submitted in a sealed envelope, where it must be indicated: name and address of the contracting authority,
name and address of the tenderer, procurement number: 01-5010-1 / 20, title of the procurement subject and indication:
"DO NOT OPEN - OPEN A COMMISSION" to the address: Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba
bb. Bids are submitted personally to the protocol of the University Clinical Center of the Republic of Srpska or by mail, and
are accepted until 14.08.2020. up to 9 hours. Untimely and incomplete offers will not be considered. Public bid opening
with the presentation of a written authorization may be attended by a representative of the bidders. The University Clinical
Center of Republika Srpska is not responsible for any costs of the tenderer in the open procedure. The Purchaser reserves
the right to cancel the tender or reject all offers at any time prior to the conclusion of the contract in accordance with
Article 69 of the Public Procurement Law of BiH ("Official Gazette of BiH" No. 39/14).
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar