Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.05.2020. 07:30
(aukcija) Nabavka stomatološkog materijala za potrebe pružanja stomatoloških usluga u Specijalističkom centru Dentalna klinika Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
862-1-1-65-3-84/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITET U BANJOJ LUCI
IDB/JIB 4401017720006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-004
Faks (051) 326-009
Elektronska pošta marina.viskovic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
11
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
91650,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka stomatološkog materijala za potrebe pružanja stomatoloških usluga u Specijalističkom centru
„Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka stomatološkog materijala za potrebe pružanja stomatoloških usluga u Specijalističkom
centru „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
33141800-8 | Zubarski potrošni materijal | |
33631600-8 | Antiseptici i dezinficijensi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje izabranom ponuđaču će se izvršiti u roku do 30 (trideset) dana od dana uredno ispostavljene fakture. Uz
fakturu se obavezno prilaže i otpremnica potpisana od lica koje je preuzelo robu.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da, detaljnije navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Da, detaljnije navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da, detaljnije navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
9.6.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada administracije Univerziteta u Banjoj Luci – sala broj 6,
Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 78 000 Banja
Luka.
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-008
Faks (051) 326-008
Elektronska pošta tanja.babic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka pomoćnih sredstava i sredstava za obradu za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka pomoćnih sredstava i sredstava za obradu za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna
klinika“ Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8380,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka proširivača, kočića i traka za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka proširivača, kočića i traka za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
2640,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka filmova za RTG za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka filmova za RTG za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka dezificijenasa za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka dezificijenasa za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33631600-8 | Antiseptici i dezinficijensi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4240,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka hirurškog konca za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka hirurškog konca za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka hirurškog skalpela, nožića, šprica i igala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka hirurškog skalpela, nožića, šprica i igala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna
klinika“ Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1900,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka zuba za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta Univerziteta u
Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka zuba za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
930,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka materijala za zubnu tehniku za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka materijala za zubnu tehniku za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
25800,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka borera i igala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka borera i igala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18600,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka kostiju za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka kostiju za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“ Medicinskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1860,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka ugradnog stomatološkog materijala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka ugradnog stomatološkog materijala za potrebe Specijalističkog centra „Dentalna klinika“
Medicinskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141800-8 | Zubarski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, OJ Medicinski fakultet – Dentalna klinika, Univerziteski grad, Bulevar vojvode Petra
Bojovića 1A, Banja Luka.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 9.6.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.6.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.6.2020. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
21.01.2022
-
28.01.2021
-
28.01.2021
-
28.01.2021
-
28.01.2021
-
28.01.2021
-
28.01.2021
-
28.01.2021