Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.05.2020. 10:20
(aukcija) Nabavka usluga održavanja informacionog sistema adresnog registra i informacionog sistema registra cijena
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
399-1-2-6-3-9/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FEDERALNA UPRAVA ZA GEODETSKE I IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE
IDB/JIB 4200771230001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Denis Tabučić, tel. 033/586-078, e-mail: denis.tabucic@fgu.com.ba
Adresa Hamdije Kreševljakovića 96
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 201-784
Faks (033) 586-056
Elektronska pošta uprava@fgu.com.ba
Internet adresa www.fgu.com.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
225641,02
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje informacionog sistema adresnog registra i informacionog sistema registra cijena
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka pružanje usluga održavanja informacionog sistema adresnog registra i informacionog
sistema registra cijena. U cilju obezbjeđenja nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti
podataka, potrebno je osigurati kvalitetno održavanje sistema i korisničku podršku korisnicima sistema.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72000000-5 | Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška |
Dodatni predmet(i) | 50324100-3 | Usluge održavanja sistema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
4.6.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto kao u tenderskoj dokumentaciji.
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Za ovaj LOT zahtjeva se pružanje usluga održavanja sistema adresnog registra, koje uključuju korisničku podršku korisnicima
sistema, obezbjeđenje nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti podataka.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
155128,20
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
18 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u tenderskoj dokumentaciji.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 04.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Za ovaj LOT zahtjeva se pružanje usluga održavanja sistema registra cijena nekretnina, koje uključuju korisničku podršku
korisnicima sistema, obezbjeđenje nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti podataka.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
70512,82
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
18 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u tenderskoj dokumentaciji.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 04.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INNOVATTIVO GLASS d.o.o. - ul. Nahorevska broj 136C, prostor broj 6 71000 Sarajevo
-
Fitnet-Online d.o.o. Mostar - Ul. Lacina bb. (Villa Neretva II sprat) 88000 Mostar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
KING IT d.o.o. - ul. Topal Osman paše broj 30 71000 Novo Sarajevo
-
SL-KING d.o.o. Ljubljana - Dunajska cesta 113 1000 Ljubljana
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
Jaroslav Černi a.d. Beograd - Jaroslava Černog 80 Pinosava 11226 Beograd
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
5th DIMENSION d.o.o. Sarajevo - ul. Zvornička broj 33 71000 Novo Sarajevo
-
ORKA d.o.o. - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 6 71000 Stari Grad
-
SAP West Balkans d.o.o. Beograd - Omladinskih brigada 88b Airport City 1500 11070 Novi Beograd
-
09.07.2020
-
09.07.2020