Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.05.2020. 10:20

(aukcija) Nabavka usluga održavanja informacionog sistema adresnog registra i informacionog sistema registra cijena

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 13.05.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

399-1-2-6-3-9/20


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv FEDERALNA UPRAVA ZA GEODETSKE I IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE
IDB/JIB 4200771230001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Denis Tabučić, tel. 033/586-078, e-mail: denis.tabucic@fgu.com.ba
Adresa Hamdije Kreševljakovića 96
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 201-784
Faks (033) 586-056
Elektronska pošta uprava@fgu.com.ba
Internet adresa www.fgu.com.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

225641,02

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Održavanje informacionog sistema adresnog registra i informacionog sistema registra cijena

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Predmet ovog postupka je nabavka pružanje usluga održavanja informacionog sistema adresnog registra i informacionog
sistema registra cijena. U cilju obezbjeđenja nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti
podataka, potrebno je osigurati kvalitetno održavanje sistema i korisničku podršku korisnicima sistema.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72000000-5 Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška
Dodatni predmet(i) 50324100-3 Usluge održavanja sistema


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

4.6.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto kao u tenderskoj dokumentaciji.
Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 1

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Za ovaj LOT zahtjeva se pružanje usluga održavanja sistema adresnog registra, koje uključuju korisničku podršku korisnicima
sistema, obezbjeđenje nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti podataka.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

155128,20

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

18 Mjesec(i)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

kao u tenderskoj dokumentaciji.

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 04.06.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 2

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Za ovaj LOT zahtjeva se pružanje usluga održavanja sistema registra cijena nekretnina, koje uključuju korisničku podršku
korisnicima sistema, obezbjeđenje nesmetanog rada sistema, kao i obezbjeđenja integriteta i konzistentnosti podataka.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

70512,82

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

18 Mjesec(i)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

kao u tenderskoj dokumentaciji.

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 04.06.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 04.06.2020. 10:30

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: