Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.06.2018. 15:40
(aukcija) Nabavka usluga opremanja sportske dvorane sajamskim štandovima i iznajmljivanje sistema za hlađenje i provjetravanje sajamskog prostora
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
133-7-2-39-3-18/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA BRATUNAC
IDB/JIB 4401444710003
Kontakt osoba Rada Veselinović
Adresa Svetog Save 88
Poštanski broj 75420 Bratunac (sp bl)
Opština/Grad Bratunac
Telefon (056) 410-176
Faks (056) 410-337
Elektronska pošta bratopst@teol.net
Internet adresa www.opstinabratunac.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Bratunac
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Opremanje sportske dvorane sajamskim štandovima i iznajmljivanje sistema za hlađenje i provjetravanje sajamskog
prostora
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Opremanje sportske dvorane sajamskim štandovima i iznajmljivanje sistema za hlađenje i provjetravanje sajamskog
prostora
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79956000-0 | Usluge organizovanja izložbi i sajmova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
definisano tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12820,50
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Opština Bratunac- Sportska dvorana Srednjoškolskog centra Bratunac
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 5 dana (od 12.08.2018.god. do 16.08.2018.god.)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje se vrši nakon izvršene usluge u roku od 30 dana od dana dostavljanja računa
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
definisano tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
17.6.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.6.2018. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.6.2018. 11:30:00
Adresa i mjesto Opština Bratunac, ul.Svetog Save br.260, kancelarija br.28
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Forma Nuova d.o.o. Tuzla - Kovačevo selo, Trakilovići bb 75000 Tuzla
-
DEXPO DIZAJN o.d. Sarajevo - Bajrama Zenunija 4 71160 Sarajevo
-
Obrt Drvodjelarstvo Hasić Zavidovići - Maustajbašići bb 72220 Zavidovići
-
U.D. BOMS-expo d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
MAKSIMOVIĆ-KOMERC d.o.o. Doboj - Kralja Aleksandra bb 74101 Doboj
-
PROCHROM d.o.o. Mrkonjić Grad - ulica Vojvode Mišića broj 4 70260 Mrkonjić Grad
-
FORTUNA TOURS d.o.o. Mostar - Ul. Rade Bitange 34 88104 Mostar
-
City Boutique hotel d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije broj 2 71000 Sarajevo