Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.03.2021. 13:21
(aukcija) Nabavka usluga osiguranja za 2021. godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
793-7-2-6-3-6/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA TUZLANSKOG KANTONA
IDB/JIB 4209190940005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Emir Suljić
Adresa Franjevačka 36
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 300-623
Faks (035) 300-623
Elektronska pošta javnenabavke@zzotk.ba
Internet adresa www.zzotk.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
USLUGE OSIGURANJA ZA 2021 GODINU
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke je nabavka usluga – osiguranje za 2021. godinu.
Predmet nabavke je podjeljen na 3 (tri) LOT-a i to:
- LOT 1 – osiguranje imovine
- LOT 2 – osiguranje zaposlenih
- LOT 3 – osiguranje automobila (kasko, autoodgovornost)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66000000-0 | Finansijske i usluge osiguranja |
Dodatni predmet(i) | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
Dodatni predmet(i) | 66512100-3 | Usluge osiguranja od nesreća |
66514110-0 | Usluge osiguranja motornih vozila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
16.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sjedište Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona (Franjevačka
br.36, 75000 Tuzla)
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Emir Suljić
Adresa Franjevačka 36
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 300-623
Faks (035) 300-623
Elektronska pošta javnenabavke@zzotk.ba
Internet adresa www.zzotk.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Emir Suljić
Adresa Franjevačka 36
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 300-623
Faks (035) 300-623
Elektronska pošta javnenabavke@zzotk.ba
Internet adresa www.zzotk.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Osiguranje imovine
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Opis predmeta nabavke dat u Tenderskoj dokumentaciji.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
12 mjeseci
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Osiguranje zaposlenih
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Opis predmeta nabavke dat u Tenderskoj dokumentaciji.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66512100-3 | Usluge osiguranja od nesreća |
III Ukupna količina ili obim ugovora
12 mjeseci
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Osiguranje automobila (kasko, autoodgovornost)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Opis predmeta nabavke dat u Tenderskoj dokumentaciji.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66514110-0 | Usluge osiguranja motornih vozila |
III Ukupna količina ili obim ugovora
12 mjeseci
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2021. 11:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Bihać - Kralja Tvrtka 3 77000 Bihać
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
ERSTE CARD CLUB d.o.o. Zagreb - Ulica Frana Folnegovića 6 10000 Zagreb
-
DRINA OSIGURANJE AD MILIĆI - Ulica 9. Januar broj 4. 75446 Milići
-
BSO d.d. Sarajevo - podružnica Sarajevo - Trg međunarodnog prijateljstva 20/I 71000 Sarajevo
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
DUNAV OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 28 78000 Banja Luka