Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2021. 12:41
(aukcija) Nabavka usluga planiranja i provedbe – Javna kampanja za 16 dana aktivizma
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
679-1-2-25-3-23/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO ZA LJUDSKA PRAVA I IZBJEGLICE BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200736830004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dario Šegrt
Adresa Trg BiH 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 703-973
Faks (033) 703-976
Elektronska pošta dario.segrt@mhrr.gov.ba
Internet adresa www.mhrr.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge planiranja i provedbe – Javna kampanja za 16 dana aktivizma
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge planiranja i provedbe – Javna kampanja za 16 dana aktivizma
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79315000-5 | Usluge društvenih istraživanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definirano u tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
60000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Na teritoriji Bosne i Hercegovine.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu datumom potpisa, traje do 15.12.2021.godine.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definirano u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definirano u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definirano u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definirano u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
16.8.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.08.2021. 12:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH, Trg BiH 3, Sarajevo. Kancelarija
broj 116, prvi sprat.
Datum i vrijeme 17.08.2021. 14:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija je dostupna na portalu Javnih nabavki (sistem "E-nabavke").
Tenderska dokumentacija se ne dostavlja na druge načine u skladu sa ZJN.
S obzirom da je ugovorni organ objavio tendersku dokumentaciju u sistemu "E-nabavke", postavljanje zahtjeva za
pojašnjenje tenderske dokumentacije i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je definirano
u sistemu "E-nabavke".
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aida Rožajac
Adresa Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine, Trg BiH broj 3,
ured protokola br. 107/I, Sarajevo
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 703-938
Faks
Elektronska pošta
Internet adresa www.mhrr.gov.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Dario Šegrt
Adresa Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine, Trg BiH broj 3,
ured br. 116/I, Sarajevo
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 703-973
Faks (033) 703-976
Elektronska pošta dario.segrt@mhrr.gov.ba
Internet adresa www.mhrr.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Tuzla - Univerzitetska 1 75000 Tuzla
-
AUDIENCE MEASUREMENT d.o.o. - ul. Pijačna br.14 K 71210 Ilidža
-
IPSOS d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića broj 7 C 71000 Sarajevo
-
SIGNATUREd.o.o. Banja Luka - Bulevar Desanke Maksimović broj 2 78000 Banja Luka
-
Udruženje Institut za razvoj mladih KULT Sarajevo - Ul. 4. viteške brigade 34-36 71210 Sarajevo
-
Udruženje Vijeće Mladih Federacije Bosne I Hercegovine - 4.Viteške Brigade 34- 36 71210 Ilidža
-
CUSTOM CONCEPT d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe broj 4 71000 Sarajevo
-
UG UDRUŽENJE SLOVO GORČINA Stolac - DON LAZARA LAZAREVIĆA BB 88360 Stolac