Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.04.2021. 07:28
(aukcija) Nabavka usluga uvoza, skladištenja i transporta na temperaturnom režimu od 2° C do 8 ° C
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
121-1-2-57-3-24/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO CIVILNIH POSLOVA BIH
IDB/JIB 4200885910002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Adnan Vukojević
Adresa Trg BiH 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 492-604
Faks
Elektronska pošta javne.nabavke@mcp.gov.ba
Internet adresa www.mcp.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Pomoćne transportne usluge i usluge podrške
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
500000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Uvoz, skladištenje i transport na temperaturnom režimu od 2° C do 8 ° C
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 63100000-0 | Usluge rukovanja teretom i skladištenja tereta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Područje Bosne i Hercegovine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
2.6.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.06.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ministarstvo civilnih poslova Bosne i Hercegovine, Trg BiH 3, Sarajevo
Datum i vrijeme 07.06.2021. 11:30
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of Civil Affairs of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200885910002
Contact person Adnan Vukojević
Address Trg BiH 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 492-604
Fax number
Email address javne.nabavke@mcp.gov.ba
Website address www.mcp.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Supporting and auxiliary transport services
II 1.a. Title of the object of the contract
Import, storage and transport at a temperature of 2°C to 8°C.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 63100000-0 | Cargo handling and storage services |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Described in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
2.6.2021.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 7.6.2021. 11:00:00
Address and place Ministry of Civil Affairs of Bosnia and Herzegovina, Trg BiH 3, Sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
DŽEMAIL MAŠOVIĆ autoprevoznik Ilidža - Ahmed Paše Hercegovića 13 71210 Ilidža
-
RU Kreka d.o.o. - Tuzla - ul. Mije Keroševića Guje br. 1 75000 Tuzla
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
MERIDIAN a.d. Banja Luka - Ulica Branka Perduva bb 78000 Banja Luka
-
Rail Cargo Logistics - BH d.o.o. - ul. Trešnje br. 1 71210 Ilidža
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Sarajevo - ul. Industrijska broj 12 71240 Hadžići
-
S.E-SARAJKA d.o.o. Živinice - Magistralni put bb 75270 Živinice