Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.05.2019. 16:27

(aukcija) Nabavka usluga zaštite, fizičkog i tehničkog obezbjeđenja poslovnih prostora Agencije za bankartsvo RS u objektima na adresi Vase pelagića 11a i Ive Andrića 41, Banja Luka

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 28.05.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

706-1-2-23-3-9/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv AGENCIJA ZA BANKARSTVO REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400901850006
Kontakt osoba IRENA BLAŽIĆ
Adresa Vase Pelagića 11a
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 224-070
Faks (051) 216-665
Elektronska pošta office@abrs.ba
Internet adresa www.abrs.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanje imovinom

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Usluga zaštite, fizičkog i tehničkog obezbjeđenja poslovnih prostora Agencije za bankartsvo RS

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Uslga zaštite, fizičkog i tehničkog obezbjeđenja poslovnih prostora Agencije za bankartsvo RS u objektima na adresi Vase
pelagića 11a i Ive Andrića 41, Banja Luka


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79713000-5 Čuvarske službe


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

997 m2 i 550 m2

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

objekti Agencije na adresi Vase pelagića 11a i Ive Andrića 41, Banja Luka

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

plaćanje za izvršene usluge po prijemu fakture do 10-tog u mjesecu za prethodni mjesec

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

-aktueni izvod iz sudskog registra
-ovlaštenje za obavljanje djelatnosti obezbjeđenja lica i imovine

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

-bilans uspjeha za poslednje 2 godine
-Izjava o ukupnom godišnjem prometu (preko 100.000 KM)

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

-Spisak i potvrde najmanje 2 uspješno realizovana ugovora ( preko 1000 m2)
-izjava o potrebnom broju zaposlenih radnika

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

14.6.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 14.6.2019. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 14.6.2019. 09:30:00
Adresa i mjesto Agencija za bankarstvo RS, Vase Pelagića 11a, Banja Luka

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavka” na portalu www.ejn.gov.ba.
Za ovaj postupak javne nabavke predviđena je E-aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja E-aukcije u
sistemu e-nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja E-aukcije
biće obaviješteni istovremeno putem sistema E-nabavke o sljedećem:
a) datumu i vremenu početka E-aukcije;
b) prethodno određenom trajanju E-aukcije;
c) broju postupka javne nabavke;
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda;
e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg.

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: