Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.10.2020. 15:24
(aukcija) Nabavka usluga zdravstveno-sanitarnih pregleda radnika, kontrole higijenske ispravnosti namirnica, bakteriološkog pregleda brisa i ostalih zakonskih kontrola
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-2-703-3-419/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
90000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Zdravstveno-sanitarni pregledi radnika, kontrla higijenske ispravnosti namirnica, bakteriološki pregled brisa i ostale
zakonske kontrole
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Sanitarni - zdravstveni pregled zaposlenih
Obavljaće se jednom godišnje u prostorima Naručioca ili po dogovoru i prethodno dostavljenim spiskovima radnika. Sadržaj
pregleda propisan je Pravilnikom o načinu obavljanja zdravstvenih pregleda osoba pod zdravstvenim nadzorom (Sl.novine
FBIH 20/08) a obuhvata:
- Ljekarski pregled na TBC pluća,
- RTG pluća - po indikaciji nakon pregleda (u režiji KCUS-a)
- bris nosa i grla na piogeni stafilokok i betahemolitički streptokok grupe A
Sanitarni pregled radnika na porođajnim i dječijim odjelima obuhvata osim navedenih pregleda i pregled stolice na
salmonele, šigele, enterotropne Escherichia coli i crijevne parazite.
Sanitarni pregled zaposlenih na pripremi i prometu hrane i vode obuhvata :
- svakih 6 mjeseci: bris grla i nosa na piogeni stafilokok i betahemolitički streptokok grupe A (kliconoštvo), bakteriološki
i laboratorijski pregled stolice na (kliconoštvo i parazitonoštvo).
- jednom godišnje: liječnički pregled na zarazne bolesti koje se mogu prenositi namirnicama odnosno pitkom vodom
i na gnojna oboljenja i RTG pluća po indikaciji (u režiji KCUS-a
Mikrobiološka analiza namirnica
obavljaće se od strane Pružaoca usluga čiji stručni tim uzima uzorke za kontrolu higijenske ispravnosti namirnica u prostoru
Centralne kuhinje, dva puta mjesečno po tri uzorka (iz čistog dijela u kojem je termički obrađena hrana, sa posuđa u kojem
se transportuje hrana na klinike).
Kontrola sterilizacije - spore
obavljaće se svaka dva mjeseca za posude pod pritiskom koje su u funkciji (20 kom) uz dostavu i preuzimanje spora od
strane Pružaoca usluga.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 85140000-2 | Razne zdravstvene usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definsano tenderskom dokumentacijom
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definsano tenderskom dokumentacijom
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
28.10.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 09.11.2020. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Bolnička 25. Tehnički sektor -sala za sastanke
Datum i vrijeme 09.11.2020. 12:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-590
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta lejla.dumanjic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
Naučni institut za veterinarstvo Srbije - Vojvode Toze 14 11000 Beograd
-
TERMOMONTAŽA d.o.o. Kakanj - Ul. Omera Maslića broj 19 72240 Kakanj
-
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE - ul. Titova broj 9 71000 Sarajevo
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
JZU Institut za javno zdravstvo Republike Srpske - Ulica Jovana Dučića broj 1 78000 Banja Luka
-
JZNU Dom zdravlja Tuzla - ul. Albina i Franje Herljevića broj 1 75000 Tuzla
-
Zavod za javno zdravstvo Hercegbosanske Županije LIVNO - Trg domovinskog rata broj 5. 80101 Livno
-
JZU Opća bolnica Dr. Mustafa Beganović Gračanica - ul. Mehmeda Ahmetbegovića br. 50 75320 Gračanica
-
SLAVEN d.o.o. Banja Luka - Ulica Ada broj 19 a 78000 Banja Luka
-
09.12.2020
-
13.11.2020