Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.08.2016. 11:03

(HR) Izvođenje radova na izgradnji zgrade Centra za socijalnu skrb Novi Marof

Izvor: Official Journal of the European Union, 06.08.2016.

Hrvatska-Zagreb: Građevinski radovi na zgradama za socijalne službe

2016/S 151-273882

Poziv na nadmetanje

Radovi

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Ministarstvo socijalne politike i mladih
15351583880
Trg Nevenke Topalušić 1
Služba(e) za kontakt: Služba za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Martina Hanžek, Vlatka Vida Gazić
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: martina.hanzek@mspm.hr
vlatka.vida-gazic@mspm.hr

Internetska adresa(e):

Glavna adresa javnog naručitelja: http://www.mspm.hr/

Adresa profila kupca: http://www.mspm.hr/pristup-informacijama/javna-nabava-1675/1675

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0017643

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja

Ministarstva ili druga državna ili federalna tijela, uključujući njihove područne ili lokalne jedinice

I.3)Glavna djelatnost

Opće javne usluge

I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:

Radovi na izgradnji zgrade Centra za socijalnu skrb Novi Marof.

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga

Radovi
Izvođenje radova
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Lokacija Centra za socijalnu skrb Novi Marof.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu

II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)

Ugovor o javnim radovima na izgradnji zgrade Centra za socijalnu skrb Novi Marof.

II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

45215200

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Grupe

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Točna količina predmeta nabave određena je u dijelu 9. Dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 200 000 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

danima: 300 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

a) Jamstvo za ozbiljnost ponude
Jamstvo za ozbiljnost ponude naručitelj će zadržati i naplatiti u slučaju:
— odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH),
— nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine” broj 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH),
— odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno,
— nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Kao jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti garanciju banke na iznos od 200 000 HRK. Sukladno članku 77. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude. Garancija banke mora glasiti na valutu ugovora.
U tekstu jamstva mora stajati obveza banke da će na 1. poziv korisnika jamstva (naručitelja) bezuvjetno i bez prigovora isplatiti iznos jamstva.
Sukladno članku 77. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu od 200 000 HRK. Novčani polog uplaćuje se u korist računa HR1210010051863000160 s pozivom na model HR649725-47045-4-2016. Kod opisa plaćanja upisuje se naziv postupka javne nabave (Radovi na izgradnji zgrade Centra za socijalnu skrb Novi Marof). U slučaju uplate novčanog pologa, ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti dokaz o uplati novčanog pologa.
S obzirom je obvezna elektronička dostava ponuda putem EOJN-a, traženo bankovno jamstvo koje u ovom trenutku nije moguće slati i primati kao elektronički dokument, ponuditelj u roku za dostavu ponuda, dostavlja naručitelju u zatvorenoj poštanskoj omotnici sukladno točki 5.2. podtočki (b) ove Dokumentacije za nadmetanje.
Javni naručitelj je obvezan sukladno članku 77. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – Odluka USRH) vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude (garanciju banke/novčani polog) neposredno nakon završetka postupka javne nabave, a presliku jamstva pohraniti i čuvati najmanje 4 godine od završetka postupka javne nabave.
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza
Odabrani ponuditelj je obvezan u roku od 10 dana od dana obostranog potpisa ugovora o javnim radovima dostaviti naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u obliku garancije banke s naznakom najvišeg iznosa do 10 % vrijednosti ugovora, s rokom važenja ugovorenog roka izvođenja radova, plus 30 dana respira. Garancija banke mora glasiti na valutu ugovora. U tekstu jamstva mora stajati obveza banke da će na 1. poziv korisnika jamstva (naručitelja) bezuvjetno i bez prigovora isplatiti iznos jamstva. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora će se naplatiti u slučaju da ponuditelj ne izvrši sve obveze preuzete ugovorom odnosno u slučaju povrede preuzetih ugovornih obveza. Jamstvo se vraća po proteku ugovornog odnosa.
c) Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Odabrani ponuditelj je obvezan prilikom primopredaje radova uručiti naručitelju jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u obliku garancije banke, s naznakom iznosa od 10 % vrijednosti Ugovora, s rokom važenja jamstvenog roka.
Garancija banke mora glasiti na valutu ugovora. U tekstu jamstva mora stajati obveza banke da će na 1. poziv korisnika jamstva (naručitelja) bezuvjetno i bez prigovora isplatiti iznos jamstva.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku naplatiti će se u slučaju da ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete. Jamstvo se vraća po proteku jamstvenog roka.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Određeni u dijelu 6., točki 6.5. Dokumentacije za nadmetanje.

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

III.1.4)Ostali posebni uvjeti

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: da
Opis posebnih uvjeta: Određeni u dijelu 6., točki 6.1. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni razlozi isključenja određeni u dijelu 3., točki 3.1. Dokumentacije za nadmetanje.
Pravna i poslovna sposobnost određeni su u dijelu 4., točki 4.1. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Obvezni razlozi isključenja određeni u dijelu 4., točki 4.2. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu

IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Najniža cijena

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:

EV:4/2016

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije

Rok za dostavu zahtjeva za dokumentaciju ili za pristup dokumentaciji: 1.9.2016 - 10:00
Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

1.9.2016 - 10:00

IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima

IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.7)Rok valjanosti ponude

danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda

Datum: 1.9.2016 - 10:00

Mjesto:

MSPM, Trg Nevenke Topalušić 1, ZG, kat 15.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

VI.3)Dodatni podaci

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr

Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr

Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Sukladno članku 146. stavku 1. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) rok za izjavljivanje žalbe u otorenom postupku javne nabave male vrijednosti iznosi 5 dana od dana:
— objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Sukladno stavku 2. članka 146. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

Žalba se izjavljuje u pisanom obliku sukladno odredbama članaka 145. i 159. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, tel.: +385 14559930, faks: +385 14559933, e-pošta: dkom@dkom.hr Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način. Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

Služba za javnu nabavu
Trg Nevenke Topalušić 1
10000 Zagreb
Hrvatska

VI.5)Datum slanja ove objave:

4.8.2016

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: