Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka analizatora
Hrvatska-Rijeka: Analizatori
2014/S 102-178221
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Sveučilište u Rijeci
64218323816
Trg braće Mažuranić 10
Služba(e) za kontakt: Služba za nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Tea Mičić Badurina
51000 Rijeka
HRVATSKA
Telefon: +385 51406551
E-pošta: tea@uniri.hr
Telefaks: +385 51406588
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0026369
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod:Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Rijeka, Radmile Matejčić 2.
NUTS kod HR031
Oprema koja je predmet nabave koristit će se u sklopu edukativnih i znanstveno-istraživačkih sadržaja i aktivnosti u Centru mikro i nano znanosti i tehnologije Sveučilišta u Rijeci.
38434000, 38433000, 38432200
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 870 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Nabava analizatora38434000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 068 000 HRK
Predmet nabave uključuje dopremu, unošenje do mjesta korištenja opreme, montažu, instalaciju, puštanje u rad, provjeru rada sustava te obuku korisnika za rad na instaliranoj opremi od strane certificiranog inženjera koji će biti odgovoran i za instalaciju opreme.
38434000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 382 000 HRK
Predmet nabave uključuje dopremu, unošenje do mjesta korištenja opreme, montažu, instalaciju, puštanje u rad, provjeru rada sustava te obuku korisnika za rad na instaliranoj opremi od strane certificiranog inženjera koji će biti odgovoran i za instalaciju opreme.
38434000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 420 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Kao jamstvo za ozbiljnost ponude, ponuditelj je dužan u ponudi dostaviti bankarsku garanciju u iznosu 53 000 HRK za grupu I, bankarsku garanciju u iznosu 19 000 HRK za grupu II te bankarsku garanciju u iznosu 21 000 HRK za grupu III.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u visini od 10 % od ukupno ugovorene cijene, zatražit će se od odabranog najpovoljnijeg ponuditelja prilikom potpisivanja ugovora, u obliku bankarske garancije.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za slučaj da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete, u visini od 10 % od ukupno ugovorene cijene, zatražit će se od odabranog najpovoljnijeg ponuditelja prilikom potpisivanja zapisnika o primopredaji u obliku bankarske garancije.
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona („Narodne novine”, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 1. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu (Prilog 2.). Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
2. Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 2. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
a) potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka, ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke a) ili jednakovrijedni dokument iz točke b).
3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno Odjeljku 4. čl. 67. Zakona o javnoj nabavi.
4. Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju pravnu sposobnost.
1. Popis istih ili sličnih ugovora o isporuci robe kao što je predmet nabave za svaku grupu, izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Popis sadrži dokaz o jednom ili vise izvršenih ugovora čija je ukupna vrijednost minimalno ista procijenjenoj vrijednosti pojedine grupe.
2. Navod o imenima i stručnim kvalifikacijama osoba odgovornih za montažu, instalaciju, puštanje u rad i obuku korisnika na instaliranoj opremi.
3. Izjavu o osiguranom servisu s odjelom tehničke podrške i dežurnom servisnom službom za područje Republike Hrvatske.
4. Kataloge, ispitni izvještaj priznatog tijela ili tehničku dokumentaciju proizvođača (čija se autentičnost na zahtjev javnog naručitelja mora potvrditi) kao dokaz da ponuđena oprema odgovara traženim tehničkim specifikacijama.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Rektorat Sveučilišta u Rijeci, Trg braće Mažuranića 10.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): Razvoj istraživačke infrastrukture na kampusu Sveučilišta u Rijeci.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar