Hrvatska-Zagreb: Razni lijekovi
2016/S 173-311351
Poziv na nadmetanje
Roba
Direktiva 2004/18/EZ
Odjeljak I.: Javni naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0019729
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105
Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
I.2)Vrsta javnog naručitelja
Lokalne ili regionalne jedinice
I.3)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Klinička bolnica Sveti Duh, Sveti Duh 64, Zagreb, OIB: 65119154523
.
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave je Klinička bolnica „Sveti Duh”, Sveti Duh 64.
Nabava će se obavljati nakon okončanja postupka javne nabave i obostranog potpisa ugovora o javnoj nabavi sklopljenog na temelju okvirnog sporazuma čije će se trajanje odnosno rok izvršenja ugovora utvrditi prilikom njegova sklapanja.
NUTS kod HR011
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2
Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 884 000 HRK
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Predmet nabave su: Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini, podijeljen u grupe:
Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 1.
Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 2.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
33690000
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Okvirna količina predmeta nabave razvidna je iz priloženog troškovnika.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 884 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Predmet nabave su Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini, podijeljen u grupe Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 1.
1)Kratak opis
Predmet nabave su: Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini, podijeljen u grupe:
Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 1.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
33690000
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 280 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 2 Naziv grupe: Predmet nabave su Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini, podijeljen u grupe Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 2.
1)Kratak opis
Predmet nabave su: Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini, podijeljen u grupe: Antibiotici, cjepiva i imunoglobulini - Grupa 2.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
33690000
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 604 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Sukladno točki 13. Jamstva u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Obračun i naplata isporučene robe obavit će se nakon potpisom prihvaćenih računa od strane naručitelja: Klinička bolnica „Sveti Duh”, Zagreb, Sveti Duh 64, a sve prema stvarno isporučenoj količini robe iz Troškovnika.
Ponuditelj mora svom računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti Ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka računa.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti Podizvoditelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 dana od dana primitka računa.
Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju svih ugovora sklopljenih na temelju okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni i ostali razlozi isključenja, kao i uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje, navedeni su u točkama 14. i 15.1. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
010-005-90-2016-EVV
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
19.10.2016 - 09:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 19.10.2016 - 9:00
Mjesto:
Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
6.9.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske - Ulica dvanaest beba bb 78000 Banja Luka
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar - Muje Pašića br.4 88000 Mostar
MGM FARM d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 97 72240 Kakanj
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Stefana Dečanskog bb P. Fah 37 76300 Bijeljina
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Kulska obala bb 79220 Novi Grad