Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.07.2016. 10:07

(HR) Nabavka euro lož ulja luel za grijanje osnovnih i srednjih škola kojima je Šibensko-kninska županija osnivač za školsku godinu 2016./2017.

Izvor: Official Journal of the European Union, 19.07.2016.

Hrvatska-Šibenik: Loživa ulja

2016/S 137-248286

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Šibensko-kninska županija
99395814920
Trg Pavla Šubića I. br. 2
Služba(e) za kontakt: Tajništvo
Na pažnju (osoba za kontakt): Ante Alfirev
22000 Šibenik
Hrvatska
Telefon: +385 22460719
E-pošta: ante.alfirev@skz.hr
Telefaks: +385 22460753

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0015935

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Lokalne ili regionalne jedinice
I.3)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Nabava euro lož ulja luel za grijanje osnovnih i srednjih škola kojima je Šibensko-kninska županija osnivač za školsku godinu 2016./2017.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Šibensko-kninska županija.

NUTS kod HR034

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Nabava euro lož ulja luel za grijanje osnovnih i srednjih škola kojima je Šibensko-kninska županija osnivač za školsku godinu 2016./2017.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

09135000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
U Dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 622 438 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
3. Jamstva
3.1. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelj je dužan dostaviti bankovnu garanciju ili bjanko zadužnicu, na iznos 50 000 HRK.
Kao jamstvo iz ove točke, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu, na poslovni račun Šibensko-kninske županije, broj: HR 4323900011800015002, model HR 68, poziv na broj: 7307-OIB uplatitelja-34065, svrha uplate: jamčevni polog.
3.2. Rok mirovanja i jamstvo za uredno izvršenje ugovora
Naručitelj će protekom roka mirovanja, od odabranog ponuditelja pozivom zatražiti potpis ugovora i jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u visini od 10 % vrijednosti ugovora koje se mora dostaviti prilikom samog potpisa ugovora u obliku bankarske garancije koja mora biti plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) bezuvjetna, kao korisnik mora bit označena Šibensko-kninska županija ili bjanko zadužnice. Rok za potpis ugovora je 10 dana od zaprimanja poziva. U slučaju da ponuditelj ne dostavi garanciju banke ili bjanko zadužnicu za dobro izvršenje ugovora i ne odazove se na potpis ugovora u roku od 10 dana od dana zaprimanja poziva, naručitelj zadržava pravo donošenja nove odluke o odabiru sljedeće prihvatljive i prikladne ponude, odnosno poništenja javne nabave.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje.
Naručitelj je obavezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
1.1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
1.2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je ponuditelju sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza;
1.3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno člancima 67. do 75. Zakona o javnoj nabavi.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Izjava o nekažnjavanju koju sastavlja ovlaštena osoba popunjava se i potpisuje prema Prilogu ove Dokumentacije za nadmetanje, a popunjena i potpisana izjava mora sadržajno u potpunosti odgovarati tekstu navedenom u Prilogu ove Dokumentacije za nadmetanje.
Izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Javni naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz točke 1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja, ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu radi provjere okolnosti iz točke 1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje, javni naručitelj može od natjecatelja ili ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz točke 1. ovoga stavka; ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz točke (a) i (b) ovoga stavka ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz točke 1.1. (a) i (b).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 1.2. ove Dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt je dužan u ponudi dostaviti:
— potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda Porezne uprave ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točaka 1.1. i 1.2. ove Dokumentacije za nadmetanje utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira jednog ili više podizvoditelja, okolnosti iz točaka 1.1. i 1.2. ove Dokumentacije za nadmetanje utvrđuju se i za svakog podizvoditelja pojedinačno.
2. Odredbe o sposobnosti ponuditelja
2.1. Pravna i poslovna sposobnost
Ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtnički, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u sudski registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodaskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Navedeni dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Rješenje o dozvoli za obavljanje energetske djelatnosti trgovine na veliko naftnim derivatima, koju izdaje Hrvatska regulatorna agencija.
Suglasnost za obavljanje djelatnosti trgovine na veliko i trgovine s inozemstvom za naftne derivate sukladno Uredbe o uvjetima za obavljanje trgovine na veliko i trgovine s inozemstvom za određenu robu (Narodne novine br. 58/09, 27/10,37/11,154/12 i 51/13) koju izdaje Ministarstvo gospodarstva.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost.
Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira 1 ili više podizvoditelja, okolnosti iz točke 2.1. ove Dokumentacije za nadmetanje utvrđuju se i za svakog podizvoditelja pojedinačno.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
5/16
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
30.8.2016 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 30.8.2016 - 12:00

Mjesto:

Zgrada Šibensko-kninske županije, HR-22000 Šibenik, Trg Pavla Šubića I. br. 2.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
15.7.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: