Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.10.2016. 09:48
(HR) Nabavka mlinarskih i srodnih proizvoda
Hrvatska-Zagreb: Razni prehrambeni proizvodi
2016/S 201-363855
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Sveučilište u Zagrebu-Studentski centar u Zagrebu
22597784145
Savska cesta 25
Služba(e) za kontakt: Služba nabave i komercijalnih poslova
Na pažnju (osoba za kontakt): Renato Kramarić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14593638
E-pošta: javna.nabava@sczg.hr
Telefaks: +385 14590736
Internetska adresa(e):
Adresa profila kupca: www.sczg.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0022839
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Studentski centar u Zagrebu Pisarnica
22597784145
Savska cesta 25
Služba(e) za kontakt: Pisarnica
Na pažnju (osoba za kontakt): Ivna Brečić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14593558
E-pošta: ivna.brecic@sczg.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Studentski centar Varaždin
64945507350
Julija Merlića 9
42 000 Varaždin
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: — 15 lokacija Naručitelja Studentski centar u Zagrebu:
1. Skladište „Savska 25“, Savska c. 25, Zagreb
2. Skladište „Stjepan Radić“, Jarunska 2, Zagreb,
3. Skladište „Cvjetno naselje“, Odranska 8, Zagreb,
4. Skladište „Borongaj“, Borongajska cesta bb, Zagreb
5. Skladište „Ekonomija“,Trg J.F. Kennedya 7, Zagreb,
6. Skladište „Lašćina“, Lašćinska cesta 32, Zagreb,
7. Skladište „Šumarstvo“, Svetošimunska 25, Zagreb,
8. Skladište „Medicina“, Šalata 3b, Zagreb,
9. Skladište „Veterina“, Heinzelova 55, Zagreb,
10. Skladište „ALU – likovna“, Ilica 85, Zagreb,
11. Skladište „FSB – strojarstvo“, Ivana Lučića 5, Zagreb,
12. Skladište „TTF“ – Prilaz Baruna Filipovića 28a, Zagreb,
13. Skladište „TVZ“ – Konavoska 2, Zagreb,
14. Skladište „Baltazar“ – V. Novaka 23, 10290 Zaprešić,
15. Skladište „MZOS“ – Donje Svetice 38, Zagreb,
— 1 lokaciji Studentskog centra Varaždin:
1. Skladište „Julija Merlića 9, 42 000 Varaždin.
NUTS kod HR
Broj gospodarskih subjekata predviđenog okvirnog sporazuma: 3
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 904 947 HRKUčestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: 1 ugovor godišnje.
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 904 947 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: 1. Sušena tjestenina15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 173 816 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 429 000 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 613 205 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 556 850 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 734 880 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 196 856 HRK
15800000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 200 340 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ponuditelj je obavezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice u apsolutnom iznosu za:
Grupu 1. – 40 000 HRK
Grupu 2. – 15 000 HRK
Grupu 3. – 20 000 HRK
Grupu 4. – 20 000 HRK
Grupu 5. – 25 000 HRK
Grupu 6. – 40 000 HRK
Grupu 7. – 7 000 HRK
Ponuditelj može umjesto jamstva koje je odredio Naručitelj uplatiti novčani polog u traženom iznosu na račun Studentskog centra u Zagrebu: HR2623600001101482432, model uplate: HR05, poziv na broj odobrenja: 6100 - OIB ponuditelja, opis plaćanja: predmet nabave – grupa i evidencijski broj nabave. Potvrda o uplaćenom novčanom pologu dostavlja se na način istovjetan kao i jamstvo za ozbiljnost ponude u izvorniku i neovjerenoj preslici sukladno odredbama Dokumentacije za nadmetanje.
2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Odabrani ponuditelj se obvezuje u roku od 8 dana od dana obostranog potpisa ugovora za pojedinu grupu predmeta nabave dostaviti pojedinačnom naručitelju zadužnicu koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (Narodne novine, br. 115/12), u apsolutnom iznosu 10 % od ukupno ugovorene vrijednosti pojedinačnog ugovora s PDV-om.
U vrijeme dostavljanja ponuda javni naručitelji će prihvatiti i/ili europsku jedinstvenu dokumentaciju o nabavi (ESPD). ESPD je osobna izjava gospodarskog subjekta koja predstavlja preliminarni dokaz kojim se zamjenjuju potvrde koje izdaju tijela javne vlasti ili treće osobe. Kako je predviđeno člankom 59. Direktive 2014/24/EU, to je službena izjava gospodarskog subjekta da se ne nalazi u jednoj od situacija u kojoj se gospodarski subjekti isključuju ili se mogu isključiti i da ispunjava odgovarajuće kriterije za odabir gospodarskog subjekta. Standardni obrazac za europsku jedinstvenu dokumentaciju o nabavi (ESPD) Naručitelj stavlja na raspolaganje na isti način i na istim internetskim starnicama (EOJN) kao i osnovnu Dokumentaciju za nadmetanje kao prilog.
A. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja (čl. 67. ZJN-a i čl. 57. Direktive 2014/24/EU)
1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
c) kaznena djela iz članka 57. stavka 1. točaka (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave (dan slanja objave u EOJN).
Odgovarajućom izjavom smatrat će se i popunjena izjava o nekažnjavanju iz ove Dokumentacije za nadmetanje.
2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe). Za potrebe utvrđivanja navedenih okolnosti ponuditelj dostavlja:
— potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave (dan slanja objave u EOJN), ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz čl. 67. st. 3. t. 1. Zakona o javnoj nabavi ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz čl. 67. st. 3. t. 1. Zakona o javnoj nabavi ili jednakovrijedni dokument iz čl. 67. st. 3. t. 2. Zakona o javnoj nabavi.
Gospodarski subjekt sa sjedištem u Republici Hrvatskoj dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga.
3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno s odjeljkom 4. Zakona o javnoj nabavi.
B. Ostali razlozi isključenja (čl. 68. ZJN-a)
— Ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust u smislu čl. 68. st. 7. Zakona o javnoj nabavi, koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
A. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti
1. Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Svoju sposobnost ponuditelj dokazuje odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave (dan slanja objave u EOJN).
Gospodarski subjekt sa sjedištem u Republici u Hrvatskoj dostavlja izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
2. Rješenje o upisu u Upisnik objekata odobrenih u poslovanju s hranom koje izdaje nadležno Ministarstvo sukladno Zakonu o hrani (NN br. 81/13,14/14, 30/15) i Zakonu o higijeni hrane i mikrobiološkim kriterijima za hranu (NN br. 81/13) ili
Izjavu o sukladnosti s propisima s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela ako se izvodi ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta.
1. Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 prethodne godine. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane, a kao dokaz se prilaže barem jedna potvrda druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, Naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
2. Rješenje / Uvjerenje nadležnog ministarstva ili Potvrdu ili Certifikat nadležnog županijskog tijela, da ponuditelj ima integriran HACCP sustav samokontrole sukladno Zakonu o hrani (NN br. 81/13,14/14, 30/15) i Zakonu o higijeni hrane i mikrobiološkim kriterijima za hranu (NN br. 81/13), odnosno potvrda ovlaštene tvrtke za certificiranje o uvedenom HACCP sustavu upravljanja (primjeni) HACCP načela.
3. Obavijest / deklaracija / specifikacija o ponuđenom proizvodu sukladno odredbama Uredbe (EU) br. 1169/2011. (ranije Pravilniku o označavanju, reklamiranju i prezentiranju hrane (NN br. 63/11, 79/11 i 90/13)), te ostalim propisima koji reguliraju predmetni proizvod, a koja mora biti ovjerena pečatom i potpisom ovlaštene osobe ponuditelja.
4. Katalog ponuđenih proizvoda po grupi predmeta nabave.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Navedenim dokazima gospodarski subjekt mora dokazati da je uredno izvršio ugovor za isporuku iste ili slične robe iz predmeta nabave minimalno u visini procijenjene vrijednosti pojedine grupe podijeljeno s brojem godina na koji se sklapa okvirni sporazum.
Za dokazivanje sposobnosti prilaže se Rješenje / Uvjerenje / Potvrda ili Certifikat iz kojih se mora vidjeti da ponuditelj ima implementiran HACCP sustav (uspostavljanje i provođenje redovitih preventivnih sustava kontrole prema načelima HACCP-a).
Ponuditelj dostavlja kao dokaz jednakosti odnosno sukladnosti traženog i nuđenog proizvoda po troškovniku.
Ponuditelj dostavlja kao dokaz jednakosti odnosno sukladnosti traženog i nuđenog proizvoda po troškovniku.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Studentski centar u Zagrebu, Savska cesta 25, VIP salon.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
MESNA INDUSTRIJA RAKITNO d.o.o. Posušje - Malucanovići 1 88240 Posušje
-
Samostalni poljoprivredni proizvođać vl. AHMETAŠEVIĆ MIRSADA Lukavac - Sarajevska 10 75300 Lukavac
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
DŽANANOVIĆ TRANSPORT d.o.o. Zenica - ul. ZAVNOBiH-a broj 88 72000 Zenica
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Noćko Komerc d.o.o. Živinice - ul. Toplička br.2, naselje Ciljuge 75270 Živinice