Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.09.2016. 10:08
(HR) Nabavka potrošnog građevinskog i srodnog materijala
Hrvatska-Zagreb: Građevinski materijali i pridruženi artikli
2016/S 171-308514
Poziv na nadmetanje – sektorska nabava
Roba
Direktiva 2004/17/EZ
Odjeljak I.: Naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
HEP – Proizvodnja d. o. o.
09518585079
Ulica grada Vukovara 37
Služba(e) za kontakt: HEP – Proizvodnja d. o. o., Služba za operativnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ines Krajc, dipl. oec
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16321564
E-pošta: proizvodnja-nabava4@hep.hr
Telefaks: +385 16322103
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0019281
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Urudžbeni Zapisnik Naručitelja HEP – Proizvodnja d. o. o.
09518585079
Ulica grada Vukovara 37
Služba(e) za kontakt: Služba za operativnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ines Krajc
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16321564
E-pošta: proizvodnja-nabava4@hep.hr
Telefaks: +385 16322103
I.2)Glavna djelatnost
Električna energija
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Građevinski materijal, Grupa 1 – Potrošni građevinski i srodni materijal.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Pogoni/PP i HEP – Proizvodnja d. o. o.
NUTS kod HR
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2
Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 700 000 HRK
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Postupak nabave provodi se za Grupu 1: potrošni građevinski i srodni materijal s obzirom da je ista grupa poništena u prethodnom postupku nabave. Procijenjena vrijednost nabave za grupu 1 iznosi 2 400 000 HRK, dok je procijenjena vrijednost nabave za sve grupe 3 700 000 HRK.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
44100000
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je definirana Troškovnikom za grupu predmeta iz dijela B. DZN-a. Stvarna nabavljena količina robe na temelju sklopljenog okvirnog sporazuma može biti veća ili manja od okvirne količine, međutim ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju svih ugovora sklopljenih na temelju okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave grupe koja iznosi 2 400 000 HRK.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 700 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
1. Jamstvo za izvršavanje okvirnog sporazuma
Ponuditelj koji dostavi najpovoljniju ponudu i s kojim se sklopi okvirni sporazum će u roku od 10 radnih dana od potpisa okvirnog sporazuma, dostaviti Jamstvo za izvršavanje okvirnog sporazuma. Jamstvo za izvršavanje okvirnog sporazuma će biti na iznos od 10 % vrijednosti okvirnog sporazuma (bez PDV-a) u obliku garancije banke, neopozive, plative na „prvi poziv” i „ bez prava prigovora”.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Sukladno DZN-u.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Sukladno DZN-u.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Sukladno DZN-u.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
2700-V-6-16-2
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije (osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
13.10.2016 - 09:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 13.10.2016 - 9:00
Mjesto
HEP – Proizvodnja d. o. o., Ulica grada Vukovara 37, HR-10000 Zagreb, I. kat – soba 124.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
— objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
1.9.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TRANZITEXPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Kamenolom do broja 2 71210 Ilidža
-
TGT a.d. Laktaši - Ulica Nikole Pašića broj 28 78250 Laktaši
-
OKAC d.o.o. Goražde - Ulica Ferida Dizdarevića bb 73000 Goražde
-
Potok d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta br. 156 88220 Široki Brijeg
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
DOO PEŠTAN Glamočani, opština Laktaši - Rade Janjuša 73 78252 Laktaši
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš