Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.06.2016. 11:13

(HR) Nabavka robe za jačanje kapaciteta za primjenu Geografskog informacijskog sustava s geografskim profiliranjem serijskih počinitelja kaznenih dijela

Izvor: Official Journal of the European Union, 15.06.2016.

Hrvatska-Zagreb: Geografski informacijski sustav (GIS ili istovrijedno)

2016/S 114-203062

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Zagreb
11548277852
Ulica grada Vukovara 284, objekt C
Služba(e) za kontakt: Ured za provedbu programa IPA I i Prijelaznog instrumenta
Na pažnju (osoba za kontakt): Mirna Starčević
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16042400
E-pošta: procurement@safu.hr

Telefaks: +385 16042598/ +385 16042599

Internetska adresa(e):

Glavna adresa javnog naručitelja: www.safu.hr

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0013060

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske
Savski gaj, XIII. put 6
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16652899
E-pošta: eojn@nn.hr

Telefaks: +385 16652880
Internetska adresa: https://eojn.nn.hr

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije – ponuda se elektroničkim putem dostavlja na Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske dok se Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja u papirnatom obliku na ovdje navedenu adresu
Ulica grada Vukovara 284, objekt C
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16042400
E-pošta: procurement@safu.hr

Telefaks: +385 16042598 / +385 16042599
Internetska adresa: www.safu.hr

I.2)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.3)Glavna djelatnost

Gospodarstvo i financije

I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da

Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske
36162371878
Ilica 335
10 000 Zagreb
Hrvatska

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:

Jačanje kapaciteta za primjenu Geografskog informacijskog sustava s geografskim profiliranjem serijskih počinitelja kaznenih dijela

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga

Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Sukladno točki 2.6. Mjesto isporuke predmeta nabave Dokumentacije za nadmetanje mjesto isporuke predmeta nabave je Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, Ulica grada Vukovara 33, HR-10000 Zagreb.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu

II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)

Predmet javnog nadmetanja je kupnja, instalacija, obuka i usluga jamstva za ispravnost prodane stvari u trajanju od minimalno 2 godine od dana prihvata robe s ciljem unaprjeđenja kapaciteta Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske u svrhu pružanja potpore istrazi serijskih nasilnih kaznenih djela (Aplikacija za integraciju podataka - količina 1; Aplikacija za GIS portal za postojeći aplikacijski poslužitelj - količina 1). Predmet nabave nije podijeljen na grupe.

II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

38221000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Grupe

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Definirano točkom 2.3. Dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 844 940,16 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

danima: 90 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

a) Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude unutar roka za dostavu ponuda u obliku bankarske garancije u iznosu od 10 000 EUR, ukoliko je bankarska garancija izdana u valuti euro, ili 75 303,68 HRK (koliko iznosi kunska protuvrijednost traženog iznosa u valuti EUR primjenom tečaja iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje), ukoliko je bankarska garancija izdana u valuti HRK.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
— da je korisnik garancije Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije,
— da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na 1. pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora, isplatiti iznos od 10 000 EUR-a, ukoliko je bankarska garancija izdana u valuti EUR, ili 75 303,68 HRK (koliko iznosi kunska protuvrijednost traženog iznosa u valuti EUR, primjenom srednjeg tečaja Hrvatske narodne banke u primjeni na dan 9.6.2016 godine (1 EUR = 7,530368 HRK)), ukoliko je bankarska garancija izdana u valuti HRK, u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu čl. 67. st. 1. t. 3. Zakona, nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno čl. 95. st. 4. Zakona te odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
Rok valjanosti bankarske garancije mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Svaki nedostatak tražene bankarske garancije u iznosu, roku i gore navedenim odredbama, smatrat će se neotklonjivim nedostatkom te će ponuda s tako priloženom bankarskom garancijom biti odbijena sukladno čl. 93. st. 1. t. 1. Zakona.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, umetnuto u prozirnu, perforiranu, plastičnu košuljicu, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, te s naznakom ''Ne otvaraj; naziv nadmetanja: ‚Jačanje kapaciteta za primjenu Geografskog informacijskog sustava s geografskim profiliranjem serijskih počinitelja kaznenih djela’; broj nabave: 2013-01-24-0102 ‚Dio/dijelovi koji se dostavljaju odvojeno’ na adresu Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Ulica grada Vukovara 284, objekt C, HR-10000 Zagreb, 5. kat.
Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku. Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaćeno, naručitelj će ga vratiti ponuditelju neposredno nakon završetka postupka javne nabave.
Ponuditelj može umjesto bankarske garancije uplatiti novčani polog u iznosu od 10 000 EUR ukoliko se uplata vrši u valuti euro ili 75303,68 HRK (koliko iznosi kunska protuvrijednost traženog iznosa u valuti EUR, primjenom tečaja iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje) ukoliko se uplata vrši u valuti HRK.
Tuzemni ponuditelji uplaćuju novčani polog u HRK na račun Državnog proračuna otvorenog u HNB:
IBAN: HR12 10010051863000160
Model: 64
Poziv na broj: 9725-43255-OIB uplatitelja
Opis plaćanja: <evidencijski broj nabave iz točke 1.3. Dokumentacije za nadmetanje>.
Inozemni ponuditelji uplaćuju novčani polog u EUR ili HRK na račun u Privrednoj banci Zagreb d. d.:
BIC: PBZGHR2X
IBAN: HR37 2340 0091 5102 9577 1
Vlasnik računa: Ministarstvo financija, Katančićeva 5, Zagreb
Polje 70 Remittance Information: 43255, 9725, <evidencijski broj nabave iz točke 1.3. Dokumentacije za nadmetanje>.
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dužan je dostaviti dokaz o uplati (npr. preslika uplatnice) koji se prilaže/uvezuje u ponudu. Ostale odredbe koje se odnose na bankarsku garanciju na odgovarajući se način primjenjuju i na novčani polog;
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Odabrani ponuditelj je obvezan prilikom dostave potpisanog primjerka Ugovora o javnoj nabavi ili najkasnije u roku od 15 dana od dana sklapanja Ugovora dostaviti naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na „prvi poziv“ i „bez prigovora“ u visini od 10 % od ugovorenog iznosa. Bankarska garancija bit će naplaćena u slučaju povrede ugovornih obveza od strane odabranog ponuditelja sukladno članku 15. Općih uvjeta Ugovora. Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora bit će vraćeno u roku od 30 dana od dana izdavanja potvrde o urednom izvršenju ugovornih obveza, sukladno odredbama Općih uvjeta ugovora (Prilog 4 Dokumentacije za nadmetanje);
c) Jamstvo za preplatu
Odabrani ponuditelj je obvezan, ukoliko zatraži isplatu predujma, uz zahtjev za isplatom predujma, dostaviti naručitelju jamstvo za preplatu u obliku bankarske garancije koja je neopoziva, bezuvjetna, na „prvi poziv“ i „bez prigovora“. Bankarska garancija iznosi 20 % ugovorenog iznosa. Plaćanje predujma neće biti izvršeno u korist ugovaratelja prije dostave jamstva. Naručitelj će vratiti ugovaratelju jamstvo za preplatu najkasnije 30 dana od dana izdavanja izjave o prihvatu robe, sukladno odredbama Općih uvjeta ugovora (Prilog 4 Dokumentacije za nadmetanje).
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva opisani su točkom 8.3. Dokumentacije za nadmetanje.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Rok, način i uvjeti plaćanja opisani su točkom 8.9. Dokumentacije za nadmetanje.

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

III.1.4)Ostali posebni uvjeti

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: da
Opis posebnih uvjeta: Prijedlog Ugovora sa posebnim uvjetima i dodacima nalazi se u Prilogu 3. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: U skladu sa Zakonom, razlozi isključenja su:
1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti izjavu (prijedlog Izjave o nekažnjavanju nalazi se u Prilogu 5 Dokumentacije za nadmetanje). Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave;
2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovog odjeljka; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga odjeljka ili jednakovrijedni dokument iz točke 2. ovoga odjeljka.
3. Ako gospodarski subjekt dostavi lažne podatke pri dostavi dokumenata na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje te dokumenata kojima se dokazuje sposobnost gospodarskih subjekata.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskih subjekata, Naručitelj će postupiti u skladu sa Zakonom čl. 67. st. 4. i st. 5. i čl. 75. st. 2.
4. Ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti:
1. izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
2. važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1. ovoga odjeljka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ovog odjeljka ili dokument iz točke 2. ovoga odjeljka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Prijedlog Izjave o nepostojanju razloga isključenja iz članka 68. stavka 1. točka 1. Zakona nalazi se u Prilogu 9 Dokumentacije za nadmetanje.
U slučaju zajednice ponuditelja, postojanje razloga isključenja definiranih točkom 5. Dokumentacije za nadmetanje utvrđuje se za sve članove zajednice pojedinačno. Stoga ponudi zajednice ponuditelja moraju biti priloženi traženi dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje za sve članove zajednice ponuditelja.
Sukladno Direktivi, ukoliko ponuditelj dostavi Europsku jedinstvenu dokumentaciju o nabavi (ESPD), naručitelj je dužan istu prihvatiti. Standardni obrazac ESPD nalazi se u Prilogu 10 Dokumentacije za nadmetanje.
ESPD se sastoji od ažurirane osobne izjave kao preliminarnog dokaza umjesto potvrda koja izdaju tijela javne vlasti ili treće strane, a kojima se potvrđuje da se gospodarski subjekt ne nalazi u 1 od naprijed opisanih situacija na temelju kojih se gospodarski subjekti isključuju ili se mogu isključiti iz postupka javne nabave.
Također, javni naručitelj može, u bilo kojem trenutku tijekom postupka, zahtijevati od ponuditelja da dostavi sve ili dijelove popratnih dokumenata ako je potrebno za pravilno provođenje postupka;
6. Odredbe o sposobnosti ponuditelja
Sukladno Direktivi, ukoliko ponuditelj dostavi ESPD, naručitelj je dužan isti prihvatiti (u Prilogu 10 Dokumentacije za nadmetanje).
ESPD se sastoji od ažurirane osobne izjave kao preliminarnog dokaza kojim se potvrđuje da gospodarski subjekt ispunjava tražene uvjete sposobnosti.
Također, javni naručitelj može, u bilo kojem trenutku tijekom postupka, zahtijevati od ponuditelja da dostavi sve ili dijelove popratnih dokumenata ako je potrebno za pravilno provođenje postupka.
Gospodarski subjekt mora dokazati svoju pravnu i poslovnu, tehničku i stručnu sposobnost prema sljedećim dokazima koji se prilažu uz ponudu sukladno Zakonu, Uredbi o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (NN br. 10/12) te Dokumentaciji za nadmetanje:
6.1. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost
6.1.1 Gospodarski subjekt mora dokazati svoju pravnu sposobnost prema sljedećim dokazima koji se prilažu uz ponudu:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava kojom se dokazuje upis u registar ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
a) Gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, uredno izvršio najmanje 1, a najviše 5 ugovora koji su isti ili slični predmetu nabave (isporuka IT aplikacija povezanih uz geografski informacijski sustav) čija je zbrojena vrijednost najmanje u iznosu 245 000 EUR bez PDV-a.
Gospodarski subjekt mora podnijeti popis značajnih ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini.
Popis kao dokaz o urednoj isporuci mora sadržavati iznos i datum isporuke robe, datum izvršenja ugovora te naziv druge ugovorne strane, naručitelja u smislu Zakona o javnoj nabavi ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže njegova potvrda, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Popis kao dokaz o urednoj isporuci gospodarski subjekt treba popuniti u skladu s Prilogom broj 6 Dokumentacije za nadmetanje (Popis izvršenih ugovora o isporuci robe) u kojem gospodarski subjekt treba navesti one ugovore o isporuci robe koji su uredno izvršeni ili u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave ili u bilo kojoj od 3 godine koje prethode toj godini te na temelju kojih smatra da ispunjava gore definiranu minimalnu razinu tehničke sposobnosti.
Iz potvrde o urednoj isporuci robe moraju biti vidljivi naziv ugovornih strana, predmet ugovora, iznos i datum izvršenja ugovora te navod o urednom izvršenju.
U slučaju da gospodarski subjekt raspolaže dokumentima kojima dokazuje minimalnu razinu tehničke i stručne sposobnosti izraženim u valuti različitoj od valute EUR, gospodarski subjekt mora podnijeti popis u kojem će značajni ugovori o isporuci robe biti izraženi u valuti EUR bez PDV-a. Ukoliko je valuta koja je predmet konverzije HRK, prilikom računanja protuvrijednosti gospodarski subjekt mora koristiti tečaj iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje. Ukoliko valuta koja je predmet konverzije u EUR kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, prilikom računanja protuvrijednosti mora koristiti srednji tečaj Hrvatske narodne banke koji je u primjeni na dan iz točke 1.6 Dokumentacije za nadmetanje. Ukoliko valuta koja je predmet konverzije u EUR ne kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, prilikom računanja protuvrijednosti mora koristiti tečaj prema listi Izračunatih tečajnih valuta koje ne kotiraju na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj Hrvatske narodne banke koja je u primjeni za mjesec lipanj 2016. godine.
Potvrde druge ugovorne strane, a koje se prilažu popisu značajnih ugovora o isporuci robe, mogu biti izražene i u valuti različitoj od valute EUR. Naručitelj će u tom slučaju, prilikom računanja protuvrijednosti, za valutu koja je predmet konverzije u EUR koristiti tečaj iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje u slučaju da se radi o HRK, dok će u slučaju druge valute koja kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj koristiti srednji tečaj Hrvatske narodne banke koji je u primjeni na dan iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje. U slučaju da valuta koja je predmet konverzije u EUR ne kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, naručitelj će prilikom računanja protuvrijednosti koristiti tečaj prema listi Izračunatih tečajnih valuta koje ne kotiraju na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj Hrvatske narodne banke koja je u primjeni za mjesec lipanj 2016. godine;
b) Sukladno članku 14. Zakona, ponuditelj je dužan dostaviti izjavu koja sadržava popis imena i stručnu kvalifikaciju osoba koje bi trebale biti odgovorne za izvršenje poslova instalacije i obuke.
Gospodarski subjekt se može osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati javnom naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu

IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Ekonomski najpovoljnija ponuda u odnosu na kriterije koji su navedeni u dokumentaciji za nadmetanje, pozivu na dostavu ponuda ili na pregovaranje ili u opisnoj dokumentaciji

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:

2013-01-24-0102

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije

Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

21.7.2016 - 10:00

IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima

IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.7)Rok valjanosti ponude

do: 8.12.2016

IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda

Datum: 21.7.2016 - 10:00

Mjesto:

Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Ulica grada Vukovara 284, objekt C, Zagreb, 5. kat, Velika dvorana.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): Nabava se provodi temeljem Sporazuma o financiranju između Vlade Republike Hrvatske i Europske komisije u vezi s Nacionalnim programom za Hrvatsku u okviru programa IPA – komponenta Pomoć u tranziciji i jačanje institucija za 2013. godinu (NN – Međunarodni ugovori broj: 13/13).

VI.3)Dodatni podaci

Procijenjena vrijednost nabave je 245 000 EUR bez PDV-a prema srednjem tečaju za EUR Hrvatske narodne banke u primjeni na dan 10.6.2016 (1 EUR = 7,530368 HRK) što u protuvrijednosti iznosi 1 844 940,16 HRK bez PDV-a.

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr

Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr

Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: 8.13. Pouka o pravnom lijeku
Pravo na žalbu ima svaka fizička osoba, pravna osoba i zajednica fizičkih i/ili pravnih osoba koja ima ili je imala pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koja je pretrpjela ili bi mogla pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava.
Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za sustav javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu.
Žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
— objave poziva na nadmetanje na Elektroničkom oglasniku javne nabave u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave, sukladno gore navedenim opcijama, nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke navedene u članku 159. Zakona. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način. U slučaju izjavljivanja žalbe na dokumentaciju za nadmetanje ili izmjenu dokumentacije za nadmetanje, naručitelj će, sukladno članku 157. Zakona, objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

VI.5)Datum slanja ove objave:

10.6.2016

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: