Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka TETRA komunikacijskih ormara
Hrvatska-Zagreb: Komunikacijska oprema
2014/S 099-172741
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Ministarstvo unutarnjih poslova
36162371878
Ilica 335
Služba(e) za kontakt: Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Sektor za nabavu, Ilica 335, 10000 Zagreb
Na pažnju (osoba za kontakt): Ivica Harapin
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 14887153
E-pošta: iharapin@mup.hr
Telefaks: +385 13788826
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0025404
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Ministarstvo unutarnjih poslova, Centralno skladište, Ilica 335, 10000 Zagreb.
NUTS kod HR
32570000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 033 600 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz prethodnog stavka gospodarski subjekt dužan je u dokumentaciji dostaviti Izjavu. Obrazac navedene Izjave nalazi se u privitku ove dokumentacije. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Javni naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz ove točke, 16.A, od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja, ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
B. Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke B.1., ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke B.1. ili jednakovrijedni dokument iz točke B.2.
A. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti:
Izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava može se dostaviti u neovjerenoj preslici, a ne smiju biti stariji od 3 mjeseca od dana početka postupka javne nabave – dana slanja poziva za nadmetanje u Elektronički oglasnik javne nabave Narodnih novina. Dokaz se dostavlja u izvorniku ili neovjerenoj preslici (neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničkog dokumenta).
a) Tehnička dokumentacija proizvođača koja u sebi sadrži sve tehničke podatke za dokazivanje sukladnosti ponuđenog proizvoda s tehničkim zahtjevima naručitelja i prijevod iste na hrvatski jezik te ovjeren od strane ovlaštenog prevoditelja.
b) Tehnička specifikacija pravilno ispunjena.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Sektor za nabavu, Ilica 335, objekt 1, I. kat, sala za sastanke broj 218.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
a. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti;
b. dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi;
c. nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. istog Zakona o javnoj nabavi ukoliko to naručitelj zatraži;
d. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma i/ili ugovora o javnoj nabavi;
e. nedostavljanja jamstva banke za uredno izvršenje obveza iz ugovora.
Način dostave jamstva: Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku i neovjerenoj preslici. Izvornik jamstva se dostavlja u zatvorenoj plastičnoj foliji (plastična folija može biti zalijepljena samoljepljivom naljepnicom na način da se onemogući vađenje jamstva iz folije bez kidanja ili rezanja naljepnice), a plastična folija čini sastavni dio ponude uvezane u cjelinu. Jamstvo ne smije biti ni na koji način oštećeno (bušenjem, klamanjem i sl.), a isto se ne odnosi na uvez javnog bilježnika. Plastična folija mora s vanjske strane biti označena rednim brojem stranice ponude na isti način kao sve stranice ponude. Presliku jamstva potrebno je uvezati u ponudu kao i ostale stranice ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude, naručitelj će vratiti ponuditeljima neposredno nakon završetka postupka javne nabave. Ako istekne rok valjanosti ponude, javni naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
Potrebne izjave koje treba dostaviti uz ponudu:
1. Izjava da gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta nije pravomoćno osuđena za bilo koje od kaznenih djela pobrojanih u članku 67. stavku 1. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, NN 83/13 i 143/13, 13/14 – odluka Ustavnog suda), odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta.
2. Izjava
— o jamstvu na ponuđenu robu
ponuditelja da će prilikom isporuke opreme dostaviti korisničke upute, popis sastava kompleta i upute o održavanju sustava na hrvatskom jeziku te izvornu dokumentaciju proizvođača na engleskom jeziku,
ovjerena pečatom i potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Sukladno članku 145. i 146. Zakona o javnoj nabavi, žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb u pisanom obliku u roku 10 dana od dana:
A. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
B. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
C. otvaranja ponuda u odnosu na postupak otvaranja ponuda;
D. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke navedene u članku 159. Zakona o javnoj nabavi.
Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
U slučaju izjavljivanja žalbe na dokumentaciju za nadmetanje ili izmjenu dokumentacije za nadmetanje, naručitelj će, sukladno članku 157. Zakona o javnoj nabavi, objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
SAGA NFG d.o.o. Banja Luka - Ulica Prvog krajiškog korpusa broj 22 78000 Banja Luka
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Hidraulika Hukić d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. M.Trifunovića Uče br. 36 75000 Tuzla
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
SIECOM d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar