Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.08.2016. 09:41
(HR) Nabavka tonera i tinte
Hrvatska-Zagreb: Uredske potrepštine
2016/S 146-264647
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): javna.nabava@zagreb.hr
10020 Zagreb
Hrvatska
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0016837
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb, Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105
10020 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: +385 16420510, faks: +385 16429072, internetska adresa: www.zgh.hr, e-pošta: nabava@zgh.hr; Vodoopskrba i odvodnja d. o. o., Folnegovićeva 1, Zagreb 10000, OIB: 83416546499, tel.: +385 16163000, internetska adresa: www.vio.hr; Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d. o. o., Savska cesta 1, Zagreb, OIB: 03744272526, internetska adresa: www.gskg.hr; Gradska plinara Zagreb – Opskrba d. o. o., Radnička cesta 1, 10000 Zagreb, OIB: 74364571096, tel.: +385 16302333, e-pošta: opskrba@gpz-opskrba.hr, internetska adresa: www.gpz-opskrba.hr; Gradska plinara Zagreb d. o. o., Radnička cesta 1, Zagreb, OIB: 20985255037, tel.: +385 16437777, faks: +385 14698600, internetska adresa: www.plinara-zagreb.hr, e-pošta: info-gpz@plinara-zagreb.hr i AGM d. o. o., Mihanovićeva 28, Zagreb, OIB: 37620818018, tel: +385 14856307, faks: +385 14856316, e-pošta: agm@agm.hr
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave je grad Zagreb.
Duljina trajanja sklopljenih ugovora izdanih na temelju Okvirnog sporazuma: utvrdit će se prilikom slanja ponovljenog poziva za dostavu ponude (upita za ponudu), a ovisit će o stvarnim potrebama naručitelja.
Dinamika isporuke: sukcesivno tijekom trajanja ugovora, prema potrebama naručitelja.
Pojedinačni rok isporuke: ne smije biti duži od 2 dana.
Rok početka isporuke: nakon zaprimljene narudžbenice.
NUTS kod HR011
Broj gospodarskih subjekata predviđenog okvirnog sporazuma: 3
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 8 100 000 HRK30192000
Stvarna nabavljena količina robe temeljem sklopljenog Okvirnog sporazuma može biti veća ili manja od predviđene količine, uz ograničenje da ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju svih ugovora i po potrebi izdanih narudžbenica sklopljenih na temelju ovog Okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 8 100 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
Co. FARMUS-COMMERCE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
SARAMERC DOO SARAJEVO - ul. Dajanli Ibrahim bega broj 21 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
12.01.2017
-
06.09.2016
-
11.11.2016
-
15.02.2017
-
15.09.2016