Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.07.2016. 08:52
(HR) Nabavka usluga dnevnog i periodičnog čišćenja i pranja poslovnih prostora, javnih garaža i deponija motornih vozila
Hrvatska-Zagreb: Usluge čišćenja
2016/S 126-226670
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): javna.nabava@zagreb.hr
10020 Zagreb
Hrvatska
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0014468
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb – ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105
10020 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: +385 16420510, faks: +385 16429072, internetska adresa: www.zgh.hr, e-pošta: nabava@zgh.hr; Vodoopskrba i odvodnja d. o. o., Folnegovićeva 1, Zagreb HR-10000, OIB: 83416546499, tel.: +385 16163000, internetska adresa: www.vio.hr; Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d. o. o., Savska cesta 1, Zagreb, OIB: 03744272526, internetska adresa: www.gskg.hr; Gradska plinara Zagreb d. o. o., Radnička cesta 1, Zagreb, OIB: 20985255037, tel.: +385 16437777, faks: +385 14698600, internetska adresa: www.plinara-zagreb.hr, e-pošta: info-gpz@plinara-zagreb.hr i AGM d. o. o., Mihanovićeva 28, HR-10000 Zagreb, OIB: 85584865987-019, tel: +385 14856307; +385 14856 309, e-pošta: agm@agm.hr, internetska adresa: www.agm.hr
.
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 16: Usluge zbrinjavanja otpadnih voda i otpada; sanitarne i slične usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave je grad Zagreb.
Nabava će se obavljati nakon okončanja postupka javne nabave i obostranog potpisa ugovora o javnoj nabavi sklopljenog na temelju okvirnog sporazuma, čije će se trajanje odnosno rok izvršenja ugovora utvrditi prilikom njegova sklapanja.
Dinamika pružanja usluge: naručitelj će usluge koje su predmet ove nabave naručivati sukcesivno tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi sklopljenih temeljem Okvirnog sporazuma, pisanim narudžbenicama, odnosno tijekom trajanja Okvirnog sporazuma temeljem pojedinačnih ugovor-narudžbenica o javnoj nabavi, ispostavljenih temeljem Okvirnog sporazuma, ovisno o svojim stvarnim potrebama.
NUTS kod HR011
Broj gospodarskih subjekata predviđenog okvirnog sporazuma: 3
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 4Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 22 000 000 HRKSredišnje tijelo ovim postupkom javne nabave, uglavnom nabavlja uslugu, a manjim dijelom robu koja se odnosi na nabavu papirnatih ručnika, toaletnih papira i sapuna za ruke.
Središnje tijelo je predmet nabave detaljno opisao u specifikaciji koja čini sastavni dio ove Dokumentacije za nadmetanje. Specifikacijom je utvrđen opseg usluga čišćenja, dinamika, vrijeme, površine te objekti i lokacije na kojima će odabrani ponuditelj s kojim naručitelj sklopi ugovor o javnoj nabavi temeljem Okvirnog sporazuma i/ili mu izda ugovor-narudžbenicu o javnoj nabavi temeljem Okvirnog sporazuma, pružati uslugu čišćenja.
Lokacije i objekti na kojima će gospodarski subjekti s kojima će naručitelj sklopiti Okvirni sporazum pružati uslugu čišćenja, podložne su tijekom trajanja Okvirnog sporazuma promjenama zbog mogućnosti preseljenja neke od ispostava Podružnica naručitelja na nove lokacije, a sve unutar grada Zagreba.
90910000
Stvarna nabavljena količina usluga temeljem sklopljenog Okvirnog sporazuma može biti veća ili manja od predviđene količine, uz ograničenje da ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju svih ugovora i po potrebi izdanih narudžbenica sklopljenih na temelju ovog Okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 22 000 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Opis posebnih uvjeta: Točka 8. Bitni i posebni uvjeti okvirnog sporazuma te način sklapanja ugovora o javnoj nabavi dokumentacije za nadmetanje.
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 6 71000 Centar
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
VRBANJA ŠUME d.o.o. Kotor Varoš - Obodnik bb 78220 Kotor Varoš
-
EDO d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78220 Kotor Varoš
-
JENAS d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78224 Kotor Varoš
-
D.O.O. PETROVIĆ Kotor Varoš za PUT - Ulica Aleksandra Karađorđevića bb 78220 Kotor Varoš
-
Potok d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta br. 156 88220 Široki Brijeg
-
22.11.2016
-
08.08.2016
-
24.09.2016