Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga privremenog zapošljavanja radnika
Hrvatska-Zagreb: Usluge pribavljanja osoblja uključujući osoblje za rad na određeno vrijeme
2014/S 099-173130
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Grad Zagreb
61817894937
Trg Stjepana Radića 1
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0025491
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb – Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105
10020 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: 385 (01) 6420 510, fax.: 385 (01) 6429 072, internetska adresa: www.zgh.hr, e-mail: nabava@zgh.hr i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Folnegovićeva 1, Zagreb 10000, OIB: 83416546499, tel.: +385 (01) 6163 000, internetska adresa: www.vio.hr i Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o., Savska cesta 1, 10 000 Zagreb, OIB: 03744272526, tel.: +385 (01) 4565 811, internetska adresa: www.gskg.hr
.
HRVATSKA
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto pružanja usluge je Grad Zagreb.
Rok pružanja usluge: okvirni sporazum sklapa se na 2 godine.
Pojedinačno sklopljeni sporazumi o ustupanju radnika, sklopljeni temeljem ugovora o javnoj nabavi i/ili narudžbenica o javnoj nabavi temeljem okvirnog sporazuma, obvezuju na izvršenje ponuditelja i naručitelja.
Predmet okvirnog sporazuma je utvrđivanje uvjeta za sklapanje pojedinačnih ugovora o javnoj nabavi i/ili izdavanja narudžbenica o javnoj nabavi temeljem okvirnog sporazuma, za uslugu privremenog zapošljavanje radnika.
Naručitelj će tijekom trajanja okvirnog sporazuma sklapati pojedinačne ugovore o javnoj nabavi temeljem okvirnog sporazuma i/ili izdavati pojedinačne ugovor-narudžbenice o javnoj nabavi temeljem okvirnog sporazuma, u skladu sa svojim stvarnim potrebama, ovisno o obimu i specifičnosti poslova za kojima se tijekom trajanja okvirnog sporazuma ukaže potreba.
Temeljem sklopljenih pojedinačnih ugovora o javnoj nabavi i/ili izdanih narudžbenica o javnoj nabavi, naručitelj će zatražiti od ponuditelja ustupanje radnika na radna mjesta sistematizirana pravilnicima o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Zagrebačkog holdinga d.o.o., odnosno Temeljnim kolektivnim ugovorom za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o., a sukladno stručnoj spremi – VSS, VŠS, VKV, SSS, KV, PKV, NKV, NSS, – ovisno o potrebama naručitelja, na način da će u skladu s čl. 24. Zakona o radu, pojedinačno sklopljenim sporazumima o ustupanju radnika između ostaloga utvrditi broj ustupljenih radnika, vremensko razdoblje njihova ustupanja, mjesto rada, ugovorene poslove, ugovorenu bruto plaću i dr.
NUTS kod HR011
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 112 830 000 HRKNaručitelj će za privremeno ustupljene radnike izdvajati sredstva isključivo u visini iznosa bruto II. (bruto I. + doprinosi na plaću) te se u potpunosti pridržavati odredaba čl. 26. i čl. 30. Zakona o radu (NN 149/09 , 61/11, 82/12, 88/12 i 73/13).
Na ustupljene radnike naručitelj neće primjenjivati odredbe važećeg Temeljnog kolektivnog ugovora za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o. i dodataka Temeljnom kolektivnom ugovor za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o., osim odredbi kojima je regulirano utvrđivanje plaće te uvjeti rada ustupljenog radnika.
Odredbe Temeljnog kolektivnog ugovora za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o. kojima su regulirana ostala materijalna prava radnika, kao što su jubilarne nagrade, solidarne potpore, regres, božićnica, dar u naravi za Uskrs te drugi novčani i nenovčani primici, neće se primjenjivati. Dakle ustupljeni radnici neće ostvariti pravo na plaćeni i neplaćeni dopust na teret naručitelja, kao niti na naknadu troškova prijevoza na posao i s posla.
Na ustupljene radnike naručitelj će primjenjivati odredbe važećeg Temeljnog kolektivnog ugovora za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o. i dodataka Temeljnom kolektivnom ugovoru za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o. kojima su regulirane plaće (dakle, i dodaci na plaću po osnovu rada nedjeljom, blagdanom, noću, prekovremenog rada te rad nekim drugim danom za koji je zakonom određeno da se ne radi) te uvjeti rada ustupljenog radnika.
Za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, bruto trošak rada svakog pojedinog privremeno ustupljenog radnika temeljem pojedinačno sklopljenog sporazuma o ustupanju radnika, mijenjat će se u skladu s eventualnim izmjenama Temeljnog kolektivnog ugovora za radnike u trgovačkom društvu Zagrebački holding d.o.o., kojima je regulirano utvrđivanje plaća te uvjeti rada ustupljenih radnika.
Za sve iznose poticaja za zapošljavanje koje ostvari odabrani ponuditelj s kojim naručitelj sklopi okvirni sporazum po bilo kojoj osnovi, za cijelo vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, obvezan je umanjiti bruto iznos plaća radnika.
79620000
Stvarna nabavljena količina usluga na temelju sklopljenog okvirnog sporazuma može biti veća ili manja od iskazanog predviđenog bruto troška rada, uz ograničenje da ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju svih ugovora i po potrebi izdanih narudžbenica sklopljenih na temelju ovog okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 112 830 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ponuditelji su dužni dostaviti u izvorniku sljedeća jamstva:
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 5 500 000 HRK. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi, nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bankarske garancije. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti, koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti umetnuto u prozirnu, perforiranu, plastičnu košuljicu koja se uvezuje u cjelinu.
Napomena: U tekstu bankarske garancije obavezno je taksativno navesti svih prethodno naznačenih 5 slučajeva za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti;
2. dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – Odluka USRH);
3. nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona.
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma;
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ukoliko se, iz bilo kojeg razloga, pomiče rok za dostavu ponuda potrebno je sukladno tome uskladiti i važenje bankarske garancije jer rok valjanosti bankarske garancije ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Odabrani ponuditelj s kojim će biti sklopljen pojedinačni ugovor dužan je dostaviti Središnjem tijelu za javnu nabavu, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u iznosu od 10 % od ugovorene vrijednosti (cijena bez PDV-a). Navedeno jamstvo odabrani ponuditelj dužan je dostaviti za svaki pojedinačno sklopljen ugovor u roku od 15 dana od dana potpisa ugovora s rokom valjanosti 30 dana dužim od roka izvršenja tog ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi podnosi se u obliku bankarske garancije.
Naručitelj će plaćanje izvršiti temeljem ispostavljenog računa u roku 15 dana za naručenu i pruženu uslugu.
Za zakašnjela plaćanja ponuditelj ima pravo obračunati zateznu kamatu maksimalno u visini važeće eskontne stope Hrvatske narodne banke.
Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost ne temelju svih ugovora sklopljenih na temelju ovog okvirnog sporazuma i ugovor-narudžbenica o javnoj nabavi izdanih na temelju ovog okvirnog sporazuma ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Obvezni razlozi isključenja ponuditelja
Nekažnjavanje
Središnje tijelo za javnu nabavu će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta: prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba u postupku javne nabave, utaja poreza ili carine, subvencijska prijevara, pranje novca, zlouporaba položaja i ovlasti, nezakonito pogodovanje, primanje mita, davanje mita, trgovanje utjecajem, davanje mita za trgovanje utjecajem, zločinačko udruženje i počinjenje kaznenog djela u sustavu zločinačkog udruženja iz Kaznenog zakona, odnosno za kaznena djela: prijevare, pranja novca, prijevare u gospodarskom poslovanju, primanja mita u gospodarskom poslovanju, davanja mita u gospodarskom poslovanju, udruživanja za počinjenje kaznenih djela, zlouporabe položaja i ovlasti, zlouporabe obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonitog posredovanja, primanja mita i davanja mita prema Kaznenom zakonu (NN 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje
Za potrebe utvrđivanja činjenice da gospodarskom subjektu ili osobi koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za bilo koje od kaznenih djela navedeno u točci 14.1.1. (kaznena djela potrebno je u izjavi izrijekom navesti), ponuditelj dostavlja izjavu. Izjavu, koja ne smije biti starija od 3 mjeseca od početka postupka javne nabave, daje odnosno potpisuje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta te ovjerava pečatom gospodarskog subjekta (ako je primjenjivo).
U slučaju zajednice ponuditelja navedene okolnosti se utvrđuju za sve članove zajednice pojedinačno.
Ako se dio ugovora daje u podugovor (podizvoditelju), izjava iz ove točke dostavlja se i za podizvoditelja.
Središnje tijelo za javnu nabavu može tijekom postupka javne nabave provjeriti postojanje odnosno nepostojanje okolnosti iz točke 14.1.1. sukladno članku 67. stavku 4. i 5. Zakona.
Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Središnje tijelo za javnu nabavu će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje
1. potvrda porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedan dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1., ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedan dokument iz točke 2.
U slučaju zajednice ponuditelja navedene okolnosti se utvrđuju za sve članove zajednice pojedinačno.
Ako se dio ugovora daje u podugovor (podizvoditelju), potvrda iz ove točke dostavlja se i za podizvoditelja.
Istinitost podataka
Središnje tijelo za javnu nabavu će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi.
Središnje tijelo za javnu nabavu će postupiti u skladu s gore navedenim u odnosu na ponuditelja, člana zajednice ponuditelja ili podizvoditelja.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja
Profesionalni propust
Središnje tijelo za javnu nabavu će isključiti ponuditelja ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Središnje tijelo za javnu nabavu će postupiti u skladu s gore navedenim u odnosu na ponuditelja, člana zajednice ponuditelja ili podizvoditelja.
Dokumenti kojima se dokazuje pravna i poslovna sposobnost
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Navedeni dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave (dana slanja poziva na nadmetanje).
U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
Ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Kao dokaz sposobnosti ponuditelj u ponudi dostavlja potvrdu o upisu u Knjigu evidencije Agencija za privremeno zapošljavanje, izdanu od Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva.
Traženim dokazom sposobnosti ponuditelj dokazuje da posjeduje važeće ovlaštenje za izvršenje ugovora te da je na osnovi rješenja nadležnog Ministarstva upisan u evidenciju ministarstva nadležnog za poslove rada u skladu s čl. 24. st. 2. Zakona o radu (NN 149/09,61/11, 82/12 i 73/13), odnosno da ispunjava uvjete propisane čl. 24. st. 3. Zakona o radu (NN 149/09, 82/12 i 73/13).
Ponuditelj mora posjedovati određeno ovlaštenje kako bi mogao izvršiti određeni ugovor u državi njegova sjedišta.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva: Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da je njegov ukupni prihod za 2012. godinu ili za prethodno obračunsko razdoblje u 2013. jednak ili veći od 1/2 iznosa procijenjene vrijednosti predmeta nabave.
Popis ugovora o pruženim uslugama u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži vrijednost pružene usluge, datum pružene usluge i naziv druge ugovorne strane. Popisu se kao dokaz o zadovoljavajućem pružanju usluge prilažu potvrde druge ugovorne strane o zadovoljavajućem izvršenju 2 ugovora s istim ili sličnim predmetom ugovora kao što je predmet nabave, čiji je zbrojeni iznos (bez PDV-a) minimalno u visini 1/2 procijenjene vrijednosti nabave. Potvrde moraju sadržavati sljedeće podatke:
— naziv i sjedište ugovornih strana,
— predmet ugovora,
— vrijednost ugovora,
— datum isporuke,
— navod o uredno ispunjenim ugovorima.
Ako je potrebno, Središnje tijelo za javnu nabavu može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Popis i potvrde o zadovoljavajućoj pruženoj usluzi.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Grad Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb, MB: 2576651, OIB: 61817894937, telefon + 385 1 6101-111, telefaks: + 385 1 650 3832, www.zagreb.hr, Središnje tijelo za javnu nabavu koji se smatra Središnjim tijelom za javnu nabavu (dalje u tekstu: Središnje tijelo za javnu nabavu)
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu.
Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i Središnjem tijelu za javnu nabavu na dokaziv način.
Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana sukladno odredbi članka 146. Zakona.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEMM-TUZLA d.o.o. Živinice - ul. Sprečka br. 105 75270 Živinice
-
ELEKTROFAK Export-Import Jablanica d.o.o. - Ul. Džemala Bijedića bb. 88420 Jablanica
-
JKP Jablanica d.d. - U STEČAJU - ulica Omladinsko šetalište bb. 88420 Jablanica
-
TERMOMONTAŽA d.o.o. Kakanj - Ul. Omera Maslića broj 19 72240 Kakanj
-
OZ RADNIK, p.o. Brčko - U STEČAJU - Desanke Maksimović br. 5 76100 Brčko
-
Studentski servis d.o.o. Sarajevo - ul. Jadranska bb/pr. 71000 Sarajevo
-
OZ Nova mladost p.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
EURO - ASFALT d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovac bb 71000 Sarajevo
-
WORKER d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br. 86 71000 Novo Sarajevo
-
TENDER d.o.o. Banovići, u likvidaciji - ul. Alije Izetbegovića bb, Lamela B 75290 Banovići