Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2016. 08:42
(HR) Poziv na dostavu ponude za usluge ocjenjivanja projektnih prijedloga zaprimljenih u sklopu Prvog poziva na dostavu projektnih prijedloga Interreg IPA Programa prekogranične suradnje Hrvatska - Bosna i Hercegovina Crna Gora 2014. - 2020.
KLASA: 406-01/16-01/1
URBROJ: 328-16-5
Zagreb, 19. rujna 2016.
Poziv na dostavu ponude
za usluge ocjenjivanja projektnih prijedloga zaprimljenih u sklopu Prvog poziva na dostavu projektnih prijedloga Interreg IPA Programa prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014. – 2020.
I. UPUTE ZA IZRADU PONUDE
1. Opći podatci o Naručitelju i postupku javne nabave
Naziv |
Agencija za regionalni razvoj Republike Hrvatske – Upravljačko tijelo za Interreg IPA Program prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014. – 2020. |
Sjedište/adresa | Ulica grada Vukovara 284 (objekt A), 10 000 Zagreb, Hrvatska |
OIB | 77950792246 |
Telefon | +385 (0)1 64 00 620 |
Faks | +385 (0)1 64 47 608 |
e-pošta | nabava@arr.hr |
Internetska stranica | www.arr.hr |
Evidencijski broj nabave |
13 |
Napomena: Naručitelj je poziv na dostavu ponude (u daljnjem tekstu: Poziv) izradio na hrvatskom i engleskom jeziku. U skladu s člankom 78. stavkom 6. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), u slučaju spora mjerodavan je Poziv izrađen na hrvatskom jeziku.
1.1. Vrsta postupka nabave
Nabava će se provesti postupkom javne nabave bagatelne vrijednosti u skladu s Uputom o stvaranju ugovornih obveza putem bagatelne nabave Agencije za regionalni razvoj Republike Hrvatske donesenoj u skladu s odredbama Zakona o javnoj nabavi, Zakona o proračunu (Narodne novine, broj 87/08 i 136/12) i drugih važećih propisa iz područja javne nabave.
U skladu s člankom 18. stavkom 3. Zakona o javnoj nabavi, za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna, odnosno za nabavu radova do 500.000,00 kuna naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1.2. Vrsta ugovora
Na temelju provedenog postupka javne nabave sklapa se Ugovor o pružanju usluga.
2. Podatci o predmetu nabave
2.1. Opis predmeta nabave
Predmet nabave su usluge ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga zaprimljenih u sklopu Prvog poziva na dostavu projektnih prijedloga za Interreg IPA Program prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014. – 2020. Za potrebe obavljanja navedenih usluga planiraju se angažirati vanjski nezavisni stručnjaci (ocjenjivači). Vanjskim nezavisnim ocjenjivačem smatra se stručnjak/inja koji/a zadovolji sve kriterije prihvatljivosti ponuditelja, a kojeg/u Naručitelj odabere za provedbu ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga u okviru navedenog postupka javne nabave.
2.2. Količina predmeta nabave
Naručitelj planira ugovoriti najviše 8 (osam) ocjenjivača.
2.3. Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost nabave je 198.000,00 HRK bez PDV-a.
2.4. Opis poslova
Opis poslova ocjenjivača je Prilog 1 ovog Poziva.
2.5. Mjesto pružanja usluga
Ocjenjivači će koristiti vlastiti prostor i sredstva za obavljanje zadatka. Također, obveza im je sudjelovati na najmanje 2 (dva) sastanka s Naručiteljem koja će biti organizirana u Zagrebu, Republika Hrvatska.
2.6. Razdoblje pružanja usluga
Razdoblje pružanja usluga koje su predmet nabave dogovara se s Upravljačkim tijelom Programa. Početak pružanja usluga predviđen je za listopad 2016. godine. Očekuje se da odabrani ocjenjivači budu raspoloživi minimalno 6 (šest) mjeseci od dana potpisa Ugovora o pružanju usluga.
3. Razlozi isključenja ponuditelja
Razlozi isključenja ponuditelja su obavezni razlozi navedeni u članku 67. stavku 1. Zakona o javnoj nabavi. Ponuditelj je dužan dostaviti potpisanu Izjavu o nepostojanju uvjeta za isključenje u skladu s člankom 67. stavkom 1. Zakona o javnoj nabavi (Prilog 4).
4. Prihvatljivi ponuditelji
Prihvatljivi ponuditelji su fizičke osobe koje udovoljavaju minimalnim kriterijima navedenim u ovom Pozivu. Nezavisni ocjenjivači moraju dokazati visoku razinu profesionalnog iskustva u jednom ili više tematskih područja pokrivenih prioritetnim osima Programa.
4.1. Kriteriji prihvatljivosti ponuditelja
Ponuditelji moraju udovoljiti sljedećim kriterijima:
- visoka stručna sprema (VSS), razina obrazovanja koja odgovara završenom studiju (4 godine) ili jednakovrijedna kvalifikacija, - najmanje 5 (pet) godina profesionalnog radnog iskustva nakon stjecanja VSS, od čega najmanje 3 (tri) godine relevantnog radnog iskustva u području/ima koje obuhvaća prioritetna/e os/i Programa za koje/a se prijavljuje, - iskustvo u upravljanju EU projektima (npr. iskustvo u pripremi i/ili provedbi EU projekata, iskustvo u ocjenjivanju projektnih prijedloga, iskustvo u financijskom praćenju EU projekata i sl.), - napredna računalna pismenost, - izvrsno poznavanje engleskog jezika.
4.2. Prednosti
Osim kriterija navedenih pod točkom 4.1., sljedeće prednosti bit će uzete u obzir prilikom odabira ocjenjivača: - iskustvo na poslovima ocjenjivanja projekata financiranih sredstvima EU i/ili sredstvima drugih međunarodnih institucija (npr. UNDP, Svjetska Banka, EBRD i sl.) i/ili sredstvima državnih institucija (npr. Ministarstva, zaklade i sl.); - iskustvo u ocjenjivanju projektnih prijedloga (grant scheme) u sklopu programa Europske teritorijalne suradnje; - dobro poznavanje specifičnosti programskog područja i poznavanje prijašnjih EU programa suradnje na navedenom području; - iskustvo u izradi programskih dokumenata i/ili studija izvodljivosti i/ili strateških dokumenata/analiza vezanih za programsko područje;
- dobro poznavanje jednog od službenih jezika zemalja sudionica Programa (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora).
5. Podatci o ponudi i uvjeti nabave
5.1. Sadržaj ponude
Ponuda treba sadržavati: 1. Prijavni obrazac – ispunjen i potpisan (Prilog 2), 2. Životopis stručnjaka1 – u Europass formatu, 3. Dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome ili jednakovrijednog dokumenta), 4. Izjavu o nepristranosti i raspoloživosti – ispunjenu i potpisanu (Prilog 3), 5. Izjavu o nepostojanju uvjeta za isključenje u skladu s člankom 67. stavkom 1. Zakona o javnoj nabavi – ispunjenu i potpisanu (Prilog 4), 6. Presliku valjane identifikacijske isprave (osobna iskaznica, putovnica).
5.2. Način izrade ponude
Ponuda se izrađuje na engleskom jeziku ili na jednom od službenih jezika zemalja sudionica Programa i na latiničnom pismu. Ponuda se dostavlja u elektroničkom obliku i uključuje sve pojedinačne dokumente (ispunjene, potpisane i skenirane) navedene u sadržaju ponude:
1. Prijavni obrazac (PDF ili jpg format), 2. Životopis stručnjaka (PDF ili jpg format), 3. Dokaz o stečenoj stručnoj spremi (PDF ili jpg format), 4. Izjavu o nepristranosti i raspoloživosti (PDF ili jpg format), 5. Izjavu o nepostojanju uvjeta za isključenje u skladu s člankom 67. stavkom 1. Zakona o javnoj nabavi (PDF ili jpg format), 6. Presliku valjane identifikacijske isprave (PDF ili jpg format).
Urednom ponudom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom Pozivu. Ponude koje nisu dostavljene u navedenom roku i na navedeni način, koje su nepotpune i/ili koje nisu ispunjene na engleskom jeziku ili na jednom od službenih jezika zemalja sudionica Programa i na latiničnom pismu, bit će odbijene.
5.3. Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 (šezdeset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
5.4. Način dostave ponude
Ponuda se dostavlja u elektroničkom obliku na adresu e-pošte: nabava@arr.hr s naznakom: „Usluge ocjenjivanja projektnih prijedloga HR-BA-ME“
5.5. Rok za dostavu ponude
Rok za dostavu ponuda je 28. rujna 2016. godine.
5.6. Ocjenjivanje i odabir ponude
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda. Cijena nije kriterij za odabir ponude s obzirom na to da je Naručitelj procijenio jedinstvenu cijenu od 700,00 HRK (ukupan trošak isplatitelja) po ocjenjenom projektnom prijedlogu.
Kompletan poziv je u Attachmentu
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
JU OŠ KLADANJ KLADANJ - Kladanjskih brigada br. 28 75280 Kladanj
-
Ekran d.o.o. Zenica - Trg Alije Izetbegovića 86 72000 Zenica