Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izdavanje u zakup poslovnih prostorija na području Općine Centar Sarajevo
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
Kanton Sarajevo
Grad Sarajevo
OPĆINA CENTAR SARAJEVO
OPĆINSKI NAČELNIK
Na osnovu čl. 7. stav 1. i 2. i čl. 8. Odluke o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i prostorija Općine Centar Sarajevo - prečišćeni tekst ("Službene novine Kantona Sarajevo" br. 20/09), Općinski načelnik objavljuje
JAVNI OGLAS
ZA DODJELU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA OPĆINE CENTAR SARAJEVO
Ulica |
Kvadratura u m2 |
zona |
Najniži iznos zakupnine po m2 |
Namjena |
Napomena i uslovi dodjele |
Braće Begić 6 |
17 |
II |
12,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Čekaluša 10 |
14 |
II |
12,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području opčine Centar Sarajevo |
|
Čekaluša 43 |
82 |
II |
12,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Čemaluša 1 (visoko prizemlje bez portala) |
46 |
I |
14,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Hadži ldrizova 14 |
83 |
I |
20,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
- neuslovan piostor |
Magribija 7 |
14 |
II |
12.00KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
Nema mokrog čvora |
Maršala Tita 3/1 |
89 |
I |
14,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Mula Mustafe Bašeskije 4 (dvorište) |
26 |
I |
14,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
- otežan prilaz u pp |
Nikole Kašikovića 9 |
25 |
II |
12,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Panjina kula 78/1 |
27,85 |
III |
4,20 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Rizaha Štetića 8 |
32 |
II |
6,00 KM |
- garaža |
Za 2 auta |
Sutjeska 24 (suteren) |
43,90 uslužni prostor 11,90 magacin |
I |
10,00 KM 5,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Valtera Perića 3 |
15 |
II |
12,00 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelamosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Vrazova 2 (dvorište) |
26 |
II |
8,40 KM |
- u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u odredenim ulicama na području općine Centar Sarajevo |
|
Navedena lica imaju pravo učestvovanja na oglasu uz obavezu da, kao osiguranje za ozbiljnost ponude, uplate 1.000,00 KM na račun Općine Centar Sarajevo broj: 3386902296575219 kod UniCredit bank d.d., sa naznakom "za učešće na javnom oglasu za dodjelu u zakup poslovnih prostorija" (vrsta prihoda 721122; oznaka Općine: 077).
Dokaz o izvršenoj uplati dostavlja se uz prijavu na oglas u zapečaćenoj koverti o identitetu ponuđača.
Ponuđaču čija ponuda nije ocjenjena kao najpovoljnija vraća se uplaćeni iznos, a ponuđaču čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija iznos uplate osiguranja će se uračunati u cijenu zakupnine. U slučaju odustajanja od dodjele u zakup poslovnih prostorija, uplata osiguranja se ne vraća.
Poslovne prostorije se dodjeljuju u zakup na određeno vrijeme u trajanju do 5 (pet) godina i mogu se po namjeni koristiti za obavljanje djelatnosti u skladu sa Odlukom o obavljanju poslovnih djelatnosti u određenim ulicama na području općine Centar Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo" broj 38/07).
Informacije o dozvoljenim djelatnostima koje se mogu obavljati u poslovnim prostorijama u skladu sa navedenom odlukom mogu se dobiti u Službi za upravu za privredu i finansije Općine Centar Sarajevo, prostorije Centra za podršku biznisu (Muhameda Kantardžića 3).
II
Pismene prijave se podnose Komisiji za poslovne prostorije (u daljem tekstu: Komisija) putem Službe za upravu za privredu i finansije, Muhameda Kantardžića 3 (zgrada Svjetlosti) neposredno ili poštom preporučeno.
Prijava sa ponudom podnosi se u dvije zapečaćene koverte i to:
A. Koverta sa ponudom na kojoj je naznačena šifra učesnika javnog oglasa i naznaka "Ponuda". Podaci dostavljeni u koverti ponude ne smiju ukazivati na identitet ponuđača. Ponuda treba da sadrži:
1. adresu poslovne prostorije;
2. iznos ponuđene zakupnine po m2, s tim da ne može biti manji od najnižeg iznosa utvrđenog oglasom;
3. namjenu (naznačiti kako je navedeno u oglasu);
4. šifru ponuđača.
B. Koverta sa podacima o identitetu na kojoj je naznačena šifra učesnika javnog oglasa i naznaka "Identitet" treba da sadrži:
1. podatke:
- za fizička lica: ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona, uz naznačenje stanja zaposlenosti (nezaposleno lice prilaže dokaze o nezaposlenosti kao i dokaze o broju nezaposlenih članova uže porodice)
- za pravna lica: izvod iz sudskog registra, naziv firme i sjedište firme, odgovorno lice i broj telefona, uz naznačenje broja uposlenih radnika (dostaviti dokaz o broju uposlenih);
2. dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 1.000,00 KM, kao osiguranje za ozbiljnost ponude ;
3. šifru ponuđača.
Pismeni dokazi se dostavljaju u ovjerenoj kopiji.
NAPOMENA: Najpovoljnija ponuda je ponuda koja sadrži najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Ako su dvije i više ponuda fizičkih lica jednake i utvrđene kao najpovoljnije, prednost ima ponuda nezaposlenog lica, odnosno lica koje ima veći broj nezaposlenih članova uže porodice.
Ako su dvije ili više ponuda pravnih lica jednake i utvrđene kao najpovoljnije, prednost ima ponuda pravnog lica sa većim brojem uposlenih radnika.
U slučaju da su dvije ili više ponuda pravnih i fizičkih lica jednake i utvrđene kao najpovoljnije, prednost ima ponuda fizičkog lica koje je nezaposleno.
III
Prijave sa ponudom na oglas podnose se u roku od 8 dana od dana objavljivanja, a za neposrednu predaju zaključno do 15 časova posljednjeg dana trajanja oglasa.
Prijave podnesene poštom smatrat će se blagovremenim ukoliko je vrijeme otpreme poštom u skladu sa navedenim rokom.
Neblagovremene, nepotpune i ponude čiji ponuđeni iznos zakupnine i namjena nisu u skladu sa tačkom I. Oglasa, Komisija neće uzeti u razmatranje.
Komisija će utvrditi najpovoljniju ponudu (najviši ponuđeni iznos zakupnine) najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za prijavu na oglas.
Dana 26.05.2014. godine sa početkom u 14,00 časova u prostorijama Stručne službe za poslove Općinskog vijeća (ulica Jezero 8) Komisija će vršiti javno objavljivanje najpovoljnijih ponuda i otvaranje zapečaćenih koverata sa podacima o identitetu.
Ukoliko se utvrdi da koverta sa podacima o identitetu ne sadrži sve podatke i dokaze navedene u tački "B" ovog oglasa, ponuda će se odbaciti kao nepotpuna.
Nakon objavljivanja i utvrđivanja najpovoljnijih ponuda, po obavljenoj proceduri u skladu sa Odlukom o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i prostorija Općine Centar Sarajevo, Komisija će prijedlog Odluke o dodjeli u zakup poslovne prostorije najpovoljnijem ponuđaču dostaviti Općinskom vijeću.
Općinsko vijeće će donijeti Odluku o dodjeli u zakup poslovne prostorije, koja će se dostaviti svim učesnicima javnog oglasa.
Kontakt telefon 562-367
Napomena :
Istovjetan javni oglas objavljen je na web strani: www.centar.ba, s tim da se učestvovanje na ovom oglasu ne može realizovati putem elektronske pošte.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
JP KAKANJ-SPORT d.o.o. Kakanj - u likvidaciji - ul. Šehida br. 5. 72240 Kakanj
-
JKP Saobraćaj i komunikacije-Tuzla d.o.o. Tuzla - ul. II krajiške brigade bb - Kojšino 75000 Tuzla
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
GP Krajina a.d. Banja Luka - Trg srpskih junaka broj 4 78000 Banja Luka
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - ul. Franca Lehara br. 7 71000 Centar