Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.09.2016. 15:25
(izmjena) Nabavka opreme za kuhinju
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
412-7-1-152-8-32/16
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 412-7-1-152-3-28/16
Datum objave obavještenja 6.9.2016.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA CENTAR ZA FIZIKALNU MEDICINU,
REHABILITACIJU I BANJSKO LIJEČENJE ''ILIDŽA'' GRADAČAC
IDB/JIB 4209265200002
Kontakt osoba Merima Eminović
Adresa Hazna b.b.
Poštanski broj 76250 Gradačac (bhp sa)
Općina/Grad Gradačac
Telefon (035) 368-606
Faks (035) 852-301
Elektronska pošta javnenabavke@banjagradacac.com
Internet adresa www.banjagradacac.com
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak V mijenja se i glasi:
Ispravka Tenderske dokumentacije može se preuzeti sa web stranice Ugovornog organa, www.banjagradacac.com , link za
javne nabavke. Svi koji preuzmu tendersku dokumentaciju preko web stranice, a odluče učestvovati u postupku predmetne
nabavke, dužni su dostaviti pismeno obavještenje Ugovornom organu da je preuzeta TD kao i datum i vrijeme preuzimanja
TD i to na mail javnenabavke@banjagradacac.com, lično u zgradi Ugovornog organa, faxom ili dotaviti poštom. Ukoliko
datum o preuzimanju TD iz obavještenja bude u roku za preuzimanje ponude, a datum predaje obavještenja pošti nakon
isteka roka Ugovorni organ će smatrati da ponuđač nije na vrijeme preuzeo TD i takva ponuda će se odbaciti kao
nedopuštena. Ako se pismeno obavještenje ne dostavi, gubi se pravo učešća u javnom nadmetanju.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EUROGAST-INTERNATIONAL d.o.o. Čitluk - Potpolje 2 88260 Čitluk
-
TOFI d.o.o. Sarajevo - ul. Nike Kolumbića Šake broj 78 Sarajevo
-
NEDAX d.o.o. Sarajevo - ul. Triglavska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
UNITEHNA d.o.o. Glamočani, Laktaši - Ulica Rade Janjuša bb 78252 Laktaši
-
Artika d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda efendije Pandže do broja 4D 71000 Sarajevo
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
PAPILON d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
ELMA SPAHIĆ, vl. DE LUX ENTERIJERI, t.r. - Aleja Bosne Srebrne bb 71000 Sarajevo
-
06.09.2016