Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.04.2021. 14:21
(izmjena) Nabavka osteosintetskog materijala i potrošnog materijala za potrebe Službe za ortopediju i traumatologiju
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
704-1-1-104-8-53/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 704-1-1-104-3-52/21
Datum objave obavještenja 5.4.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba Branko Mišić
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
26.4.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 26.4.2021. 11:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto ul. Pop LJubina bb - U prostorijama Uprave JZU Bolnica "Sveti apostol
Luka" Doboj
Datum i vrijeme 26.4.2021. 12:00
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugaostabilni pločni sistemi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
33140000-3 Medicinski potrošni materijal
Dodatni predmet(i) 33141700-7 Ortopedske potrepštine
33141770-8 Sprave za prelome, vijci i pločice
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
182000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja izražen u broju dana 10,00 %
2 Cijena 90,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
franko Služba za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa, na adresi Pop LJubina bb, Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.4.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.4.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.4.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Klasična osteosinteza
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
33140000-3 Medicinski potrošni materijal
Dodatni predmet(i) 33141700-7 Ortopedske potrepštine
33141770-8 Sprave za prelome, vijci i pločice
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja izražen u broju dana 10,00 %
2 Cijena 90,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
franko Služba za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa, na adresi Pop LJubina bb, Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.4.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.4.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.4.2021. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MACs MEDICAL Int. d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 144, Miladije 75000 Tuzla
-
WELLMEDIC d.o.o. Gradiška - Ulica Miloša Obilića broj 18 78400 Gradiška