Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Izvođenje radova na izgradnji kolektora i kanalizacione mreže na desnoj obali rijeke Neretve u gradu Konjicu

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 98, 16.12.2013

OPĆINA KONJIC
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 75-1-3-11-64/13
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Općina Konjic
Kontakt osoba: Esad Omerović
Adresa: Maršala Tita 62.
Poštanski broj: 88400
Opština/Grad: Konjic
IDB/JIB: 4227204140005
Telefon: 036712200
Faks: 036729813
Elektronska pošta: opcina.konjic@konjic.ba
Internet adresa:www.konjic.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: KONJIC
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Radovi, Opća gradnja zgrada i građevinski radovi
II.2. Podjela na lotove
Da
II.2.a. Broj lotova: 2
II.2.b. Ponude se mogu dostaviti za: Sve lotove
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja kolektora i kanalizacione mreže na desnoj obali rijeke
Neretve u gradu Konjicu
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje građevinskih radova na izgradnji kolektora i
izgradnji/rekonstrukciji kanalizacione mreže na desnoj obali rijeke
Neretve u gradu Konjicu
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 22.1.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 150,00 KM po LOT-u
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 27.1.2014. Vrijeme: 10:30
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 27.1.2014. Vrijeme: 11:00
Mjesto: Općina Konjic,Maršala Tita 62,88400 KONJIC, SALA ZA
SASTANKE
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može podići odmah nakon
objavljivanja obavještenja u "Službenom glasniku BiH" pa
zaključno saa 22.01.2014. godine i to svaki radni dan u vremenu od
09,00-15,00 sati u prostorijama Službe za prostorno
uređenje,građenje i obnovu.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju u iznosu od 150,00
KM/LOT-u se uplaćuje na transakcijski račun Općine Konjic 160
460 034 633 15 06 otvoren kod Vakufske banke ,uz naznaku vrste
prihoda: 722135,šifre Općine : 049.
Za Inoponuđače uplate se vrše u iznosu od 76,80 - /LOT doznakom
SNJIFT: VAKUBA 22,Vakufska banka Sarajevo,
Posebni uslovi :
a)Sve ponude koje budu podnošene nakon predviđenog termina za
predaju ponuda(bilo poštom ili kurirom ) biće vraćene ponuđaču
neotvorene i neće se razmatrati.
Na koverti mora stajati upozorenje "PONUDA - NE
OTVARAJ-OBAVJEŠTENJE O NABAVCI BROJ 28/13"
b) Ponuđač kome je dodjeljen predmetni ugovor je je dužan prije
potpisivanja ugovora, tj. u zakonskom roku predviđenom za
potpisivanje ugovora,ispuniti dva kumulativna uslova i to :
1. Osigurati Ovlaštenje Federalnog ministarstva prostornog
uređenja za obavljanje poslova izvođenja radova iz
niskogradnje i komunalne hidrotehnike(vodovoda i
kanalizacija).
2. Dostaviti sve certifikate i ateste kojima se dokazuje da će
ugrađena oprema i materijali ispunjavati standarde tražene
ovom tenderskom dokumentacijom.
Ukoliko se ne osiguraju zahtjevi iz tačke 1. i 2. ( navedeno
ovlaštenje i navedeni certifikati i atesti), smatraće se da je odustao
od potpisivanja ugovora i ugovor se dodjeljuje sljedećem
kvalificiranom ponuđaču sa rang liste koji osigura naprijed traženo .
Ponuđač je dužan prije potpisivanja ugovora, tj. u zakonskom roku
predviđenom za potpisivanje ugovora, dostaviti sljedeće:
1. Priložiti certifikat izdat od tijela ovlaštenog prema NN 45011
(ili odgovarajući) za kvalitet kanalizacionih cijevi tražen
tenderskom dokumentacijom (Predmjer radova)
2. Potvrdu kojom nezavisni ispitni labaratorij ovlašten prema N
ISO /IEC 17025 (ili odgovarajući) potvrđuje da unutrašnji
zaštitni polisterski sloj bez punila i ojačanja ima debljinu
minimalno 1 mm
c) Ugovorni organ zadržava pravo da eventualnu nabavku
dodatnih radova provede u skladu sa članom 11. ZJN.
ANEKS B
Lot broj 1
I. Opis
I.1. Naziv predmeta ugovora
IZGRADNJA DESNOOBALNOG KOLEKTORA U GRADU
KONJICU
I.2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje građevinskih radova na izgradnji desnoobalnog
kolektora
II. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II.1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
675.000,00 KM
II.2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana po stupanju ugovora na snagu
IV. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Konjic
ANEKS B
Lot broj 2
I. Opis
I.1. Naziv predmeta ugovora
IZGRADNJA/REKONSTRUKCIJA KANALIZACIONE MRE-
ŽE NA DESNOJ OBALI RIJEKE NERETVE GRADSKE ZONE
KONJICA
I.2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje građevinskih radova na izgradnji/rekonstrukciji
kanalizacione mreže na desnoj obali rijeke Neretve gradske zone
Konjica
II. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II.1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
1.750.000,00 KM
II.2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
190 dana od stupanja na snagu ugovora
IV. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Konjic
_________________
MUNICIPALITY OF KONJIC
PROCUREMENT NOTICE
INTERNATIONAL PUBLICATION
Part I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. Contracting authority data
Official name: Municipality of Konjic
Contact person: Esad Omerović
Address: Maršala Tita 62.
Postal code: 88400
Municipality/City: Konjic
Identification number: 4227204140005
Telephone: 036712200
Fax: 036729813
E-mail:opcina.konjic@konjic.ba
Internet address: www.konjic.ba
I.2. Address for obtaining tender documents
As in I.1
I.3. Type of the contracting authority, level and main activity
I.3.a. Type of contracting authority: Administrative bodies
I.3.b. Level of government where contracting authority belong to:
Municipality level (FBiH),KONJIC
I.3.c. Main activity of contracting authority: Public service
Part II: OBJECT OF THE CONTRACT
II.1. Type of the contract
Work, General construction of building and civil engineering
njorks
II.1.a. Title of the object of the contract
Construction of collector and sewers on the right bank of the
Neretva river in the town of Konjic
II.1.b. Description of the object of the contract
Execution of construction works on the construction of the collector
and the construction / reconstruction of the sewage system on the
right bank of the Neretva river in the town of Konjic
II.1.c. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in the tender documents
Part III: PROCEDURE
III.1. Type of procedure
Open procedure
III.2. Conditions for obtaining tender documents
III.2.a. Obtainable until: 22.1.2014.
III.2.b. Price of tenders documents, if a fee is required
150,00 KM per LOT or 76,80€
III.3. Deadline and address for receipt of tenders/request to
participate
Date: 27.1.2014.
Time: 10:30
Address and place: Municipality of Konjic, Meeting room Mar{ala
Tita 62
Part IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documents will be available immediately upon publication
in the "Slu`benom Glasniku BiH" and ending with 22.01.2014.
godine and every working day from 09-15 am at the office of Plan-
ning, building and renovation.
Financial compensation for tender documents are 150,00 KM per
lot to be paid to the ACCOUNT of Municipality of Konjic opened
in Vakufska Bank
NUMBER 160 460 034 633 15 06, With indication of type of in-
come 722135
Bidders outside of Bosnia and Herzegovina will pay to render ten-
der documentation the amount of - 76,80 remittance SWIFT :
VAKUBA 22, Vakufska Bank Sarajevo,
Special conditions:
a) All offers are to be submitted after the scheduled date for sub-
mission of tenders (either by mail or by courier) will be returned
to the bidder unopened and will not be considered.
On the envelope must stand alert "OFFER - DO NOT OPEN - NO-
TICE NO 28/13
b) The tenderer who is awarded the concerned contract is required
before signing a contract, that is, within the statutory period
provided for the signing of the contract, to meet two cumulative
conditions, namely:
1. Provide the authority of the Federal Ministry of Physical Plan-
ning to perform the works of civil engineering and hydro utili-
ties (water and sewage system)
2. Submit all certifications and certificates which prove that
equipment and materials meet the standards required this tender
documentation
If they do not ensure the requirements of Item 1 and 2 (quoted au-
thority and given certificates andcertificates) shall be considered
that he gave up from the signing of the contract and the contract is
awarded to the next qualified bidder with rankings that osigra for-
njard reljuests.
Provider is required prior to signing the contract, it is within the stat-
utory period provided for the signing of the contract, provide the
follonjing:
1. Attach a certificate issued by the authority of the NN 45011 (or
euivalent) for the quality of sewage sought tender documents
(Bill of quantities)
2. Confirmation njhich independent testing laboratory accredited
according to EN ISO / IEC 17025 (or eljuivalent) confirming
that the inner layer of polyester without fillers and reinforce-
ments has a thickness of at least 1mm
c) The contracting authority reserves the right to eventually pur-
chase additional works carried out in accordance with Article
11 ZJN.
(E-18320-13)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: