OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-7-3-211-3-150/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Marko Tripić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije, Druge instalacije u zgradama
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender br. 01-282-1/21 od 11.01.2021. godine radi izvođenja radova rekonstrukcije hemijske pripreme vode za objekat TEB i
Južno krilo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Rekonstrukcija hemijske pripreme vode za objekat TEB i Južno krilo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO Objekat Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 60,00 %
2 Rok završetka radova 40,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.4.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.4.2021. 9:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske (zgrada Ginekologije), Ul. Dvanaest beba b.b.
Datum i vrijeme 30.4.2021. 10:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Uvid i preuzimanje tenderske dokumentacije, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje ponuđači mogu da realizuju
isključivo preko Portala javnih nabavki, u skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki i informacionom sistemu „E-nabavke“ („Službeni glasnik BiH“, broj: 90/14) i
Uputstvom o dopunama Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih
nabavki i informacionom sistemu „E-nabavke“ („Službeni glasnik BiH“ broj: 53/15).
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo Ilidža - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
RENOVIR Brčko distrikt BiH d.o.o. - Gredice II, bb 76100 Brčko
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko