Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.08.2016. 15:29
Nabavka dijelova za transport uglja i šljake (UDU i UOŠ) bloka 7 za potrebe Podružnice Termoelektrana Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
986-1-1-319-3-258/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE D.D. - SARAJEVO
IDB/JIB 4200225150005
Kontakt osoba Admir Bašić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
2000013379/16 Nabavka dijelova za transport uglja i šljake (UDU i UOŠ) bloka 7 za potrebe Podružnice Termoelektrana
„Kakanj“ Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dijelova za transport uglja i šljake (UDU i UOŠ) bloka 7 za potrebe Podružnice Termoelektrana „Kakanj“ Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 42417300-5 | Oprema za konvejere |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
170000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Termoelektrana "Kakanj"
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke robe je 90 dana od dana potpisa ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je vezana za predmet nabavke u skladu sa važećim propisima zemlje
u kojoj je registrovan.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ponuđač treba imati iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora minimalne vrijednosti 70.000,00 KM bez PDV-a u
isporuci reduktora za transportna postrojenja u posljednje 3 (tri) godine.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM ili 15,34 €
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.9.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15, Sarajevo, Sala 430/IV
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15,
71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 409. ( Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom). Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Admir Bašić, broj telefona 033 751-717. Ponuđači koji nisu u
mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa
navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati faksom na broj 033
751-780, a ista će im biti poslana putem brze pošte. Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo,
protokol. U skladu sa Članom 3. tačka 6. Upustva o primjeni ZJN BiH, ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima
vršiti isključivo pismenim putem. Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift
VAKUBA22 na račun broj 1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj:
2000013379/16 Nabavka dijelova za transport uglja i šljake (UDU i UOŠ) bloka 7 za potrebe Podružnice Termoelektrana
„Kakanj“ Kakanj
IBAN CODE:BA391601020000013652 Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi
nalogodavac“(our....) Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj
1990490176075902 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: Nabavka dijelova za transport uglja i
šljake (UDU i UOŠ) bloka 7 za potrebe Podružnice Termoelektrana „Kakanj“ Kakanj
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Admir Bašić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ITT-INŽINJERING d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - ul. Armije BiH D-5 i D-6 75300 Lukavac
-
BNT HOLDING D.D. Novi Travnik - Mehmeda Spahe 1 72290 Novi Travnik
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
ENEK B&E d.o.o. Sarajevo - Ul. Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
D.o.o. ELKOM-KOMERC Zvornik - Braće Jugovića br.B-14 75400 Zvornik
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
TFC-BH d.o.o. Brijesnica Mala, Doboj Istok - Polje bb 74000 Doboj