Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Nabavka dizel goriva za potrebe podružnica TE Tuzla, TE Kakanj i HE na Neretvi

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 20, 17.03.2014

JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA
BOSNE I HERCEGOVINE D.D. SARAJEVO
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI SA MEĐUNARODNOM OBJAVOM
BROJ 258-1-1-11-1308/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Javno preduzeće Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. -
Sarajevo
Kontakt osoba: Ramiza Kukić
Adresa: Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj: 71000
Opština/Grad: Sarajevo - Centar
IDB/JIB: 4200225150005
Telefon: 033751000
Faks: 033751759
Internet adresa:www.elektroprivreda.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Javno preduzeće
I.5.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost: Električna energija
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka Dizel goriva
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka Dizel goriva za potrebe podružnica TE Tuzla, TE Kakanj i
HE na Neretvi
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema Aneksu 5 TD
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
1.660.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Podružnica Termoelektrana Tuzla, Podružnica Termoelektrana
Kakanj i Podružnica Hidroelektrane na Neretvi
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
sukcesivno u roku od 12 (dvanaest) mjeseci od potpisa ugovora
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
prema nacrtu ugovora
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dobavljači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u
relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili referencu
kojom se dokazuje njihovo pravo da se profesionalno bave
predmetnom djelatnošću.
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
"ne zahtjeva se"
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Uspješno iskustvo u realizacijji najmanje 2 (dva) ugovora u
posljednje 3 (tri) godine, koji se odnosi na predmetnu nabavku, a što
podrazumjeva iskustvo u realizaciji slijedećih ugovora:
-isporuka nafte i naftnih derivata
Ukupno isporučena količina goriva za ovaj period ne može biti
manja od 2.000.000 litara (minimalne vrijednosti ugovora
4.000.000,00 KM bez PDV-a).
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 21.4.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 50,00 KM ili 25,56 EUR
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešćeDatum: 28.4.2014. Vrijeme: 13:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponudaDatum: 28.4.2014. Vrijeme: 14:00
Mjesto: JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15, sala 145/II
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJEZainteresovani ponuđači dužni su dostaviti pismeni zahtjev za
dostavu tenderske dokumentacije u kome će naglasiti da li će istu
preuzeti lično ili žele slanje poštom (na navedenu adresu na
zahtjevu) na ovlašteni fax broj: 00 387 33 751 759.
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti svakim radnim
danom od 08,00 do 15,00 sati u JP EP BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo
šetalište 15, (kancelarija br.310/IV) Kontakr osoba: Ramiza Kukić,
telefon:00 387 33 751 776
U skladu sa Članom 3. tačka 6. Upustva o primjeni ZJN BiH,
ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti
isključivo pismenim putem.
Datum i vrijeme otvaranja ponuda:28.04.2014. godine u 14:00 sati
Mjesto otvaranja ponuda: JP Elektroprivreda BiH d.d.
Sarajevo,Vilsonovo šetalište 15, sala145/II
Tendersku dokumentaciju, ponuđači mogu preuzeti lično na
naznačenoj adresi ili se ista može dostaviti brzom poštom, nakon
predočenja dokaza o izvršenoj uplati.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke
d.d Sarajevo, ra~un broj 1601060000004629, IBAN CODE :
BA391601020000013652, BIC/SNJIFT:VAKUBA22 u korist JP
EP BIH - Otkup tenderske dokumentacije za Tender broj:
2000008957,
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu
"sve troškove snosi nalogodavac" (our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse bank
dd Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist JP EP BIH -
otkup tenderske dokumentacije za Tender broj: 2000008957
JP ELEKTROPRIVREDA BiH D.D. SARAJEVO
PROCUREMENT NOTICE
INTERNATIONAL PUBLICATION
Part I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. Contracting authority data
Official name: JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo
Contact person: Ramiza Kukić
Address: Vilsonovo šetalište 15
Postal code: 71000
Municipality/City: Sarajevo - Centar
Identification number: 4200225150005
Telephone: 033751000
Fax: 033751759
Internet address: www.elektroprivreda.ba
I.2. Address for obtaining tender documentsAs in I.1
I.3. Type of the contracting authority, level and main activity
I.3.a. Type of contracting authority: Public enterprise
I.3.b. Level of government where contracting authority belong to:
Entity level, Federacija Bosne i Hercegovine
I.3.c. Main activity of contracting authority: Eletricity
Part II: OBJECT OF THE CONTRACT
II.1. Type of the contract
Goods
II.1.a. Title of the object of the contract
PROCUREMENT OF DIESEL FUEL
II.1.b. Description of the object of the contract
PROCUREMENT OF DIESEL FUEL FOR COMPANY"S
BRANCHES TPP Tuzla , TPP Kakanj and HPP on Neretva river
II.1.c. Total quantity (number of units) or scope of the contract
AccordingtoAneks5
Part III: PROCEDURE
III.1. Type of procedure
Open procedure
III.2. Conditions for obtaining tender documents
III.2.a. Date
Obtainable until: 21.4.2014.
III.2.b. Price of tenders documents, if a fee is required
50,00 KM or 25,56 EUR
III.3. Deadline and address for receipt of tenders/request to
participate
Date: 28.4.2014.
Time: 13:00
Address and place: JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo,
Vilsonovo šetalište 15, sala 145/II
Part IV: ADDITIONAL INFORMATION
All interested bidders are required to submit their request in written
for submitting Tender documentation with note will it be taken per-
sonally or to send it by post ( to mentioned address on request ) to
fax : 00 387 33 751 759.
The Tender documents can be overtaken every working day ( 08,00
- 15,00 hrs. ) at office of JP EP BiH d.d. Sarajevo, address
Vilsonovo {etali{te 15, ( Room No.310/IV). Contact person Ramiza
Kukić, phone: 00 387 33 751 776.
In Accordance with Article 3 point 6 of Instruction on aplication of
BiH low Public procurement, the Contracting body will have
comunications with biders only in written form.
Date and Time of Bids opening is : Date 28.04.2014. time 14:00
hours
Place of the Bids opening is: JP Elektroprivreda BiH d.d.
Sarajevo,Vilsonovo šetalište 15, Room 145/II
The Tender documents can be overtaken personally , at the men-
tioned address or can be submitted by curier post, after having evi-
dence of the paying required costs.
Bidders outside Bosnia and Herzegovina are obliged to pay amount
for Tender Documentation redeem, through Vakufska banka d.d.
Sarajevo, acount 1601060000004629, IBAN CODE: BA
391601020000013652, BIC/SWIFT:VAKUBA22 in favor of JP
EPBIH -Tender documentation redeem No.2000008957
By given note for payment please note "all cost bear bidder, cli-
ent"(our..)
Bidders inside Bosnia and Herzegovina are paying trough
Sparkasse bank d.d. Sarajevo account 1990490176075902 in favor
of JP EP BiH d.d. Sarajevo - tender documentation redeem No
2000008957
(E-3986-14)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: