Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka HTZ opreme za potrebe Službe za pripremu i distribuciju hrane
KLINIČKI CENTAR BANJA LUKA
DODATNO OBAVJEŠTENJE
ZA KONKURENTSKI ZAHTJEV BROJ 274-7-1-4-436/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: KLINIČKI CENTAR BANJA LUKA
Kontakt osoba: Jovana Kostić
Adresa: Dvanaest beba bb
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4400928890000
Telefon: 051342806
Faks: 051342698
Elektronska po{ta: javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa:www.kc-bl.com
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.3.a. Vrsta: Javni subjekt
I.3.b. Nivo: Republika Srpska
I.3.c. Djelatnost: Zdravstvo
I.4. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Opis
II.2.a Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-2394-1/14 od 04.03.2014.godine radi nabavke
HTZ opreme za potrebe Službe za pripremu i distribuciju hrane
II.2.b Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka HTZ opreme za potrebe Službe za pripremu i distribuciju
hrane
Odjeljak III: POSTUPAK
III.1. Rok i mjesto za prijem ponuda
Datum: 4.6.2014. Vrijeme: 9:00
Adresa i mjesto: Dvanaest Beba bb, protokol Kliničkog centra
Banja Luka
Odjeljak IV: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija može se dobiti putem fax-a,poštom ili
preuzeti svakog radnog dana u vremenu od 08 do 14h u
prostorijama Službe za javne nabavke (Centralni medicinski blok).
(D-7962-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MILITARY SHOP d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke bb 71210 Sarajevo
-
ANNOA d.o.o Tuzla - Šići bb (Poslovna zona Tuzle) 75000 Tuzla
-
PURIĆ d.o.o Bijeljina - Svetozara Ćorovića 153 A 76300 Bijeljina
-
Plasman d.o.o. Sarajevo - ul. Logavina br. 28 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
D.O.O. TEHNIČKA ZAŠTITA Doboj - ul. Kralja Aleksandra broj 60 74000 Doboj