Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Nabavka i montaža namještaja, medicinske opreme, kuhinje i praonice rublja prostora Ustanove iz djelokruga socijalne zaštite Ljubuški

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 18, 10.03.2014

FEDERALNO MINISTARSTVO RADA I
SOCIJALNE POLITIKE
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 509-1-1-1-13/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Federalno ministarstvo rada i socijalne politike
Kontakt osoba: Indira Dujmović
Adresa: Marka Marulića br.2
Poštanski broj: 71000
Opština/Grad: Novo Sarajevo
IDB/JIB: 4200750580002
Telefon: 033650685
Faks: 033255462
Elektronska pošta: info@fmrsp.gov.ba
Internet adresa:www.fmrsp.gov.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka roba sa ciljem opremanja Ustanove iz djelokruga
socijalne zaštite Ljubuški
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i montaža namještaja, medicinske opreme, kuhinje i
praonice rublja
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
Nabavka i montaža namještaja, medicinske opreme, kuhinje i
praonice rublja prostora Ustanove iz djelokruga socijalne zaštite
Ljubuški prema projektnoj dokumentaciji kako je dato u predmjeru
troškova koji je sastavni dio T.D.
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
950.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Bučine b.b. Ljubuški
II.7. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani u relevantnim profesionalnim ili
drugim relevantnim registrima zemlje u kojima su registrirani ili da
osiguraju posebnu izjavu ili reference kojima se dokazuje njihovo
pravo da obavljaju relevantnu profesionalnu djelatnost, za prredmet
ove javne nabavke, kao u tenderskoj dokumentaciji. .
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV.2.a. Podkriteriji
1. Cijena, učešće:60,00 %
2. Uslovi plaćanja (odgođeno plaćanje grejs period 3, 6, 9 mjeseci),
učešće:10,00 %
3. Garantni rok, učešće:10,00 %
4. Servisiranje, učešće:10,00 %
5. Rok isporuke, učešće:10,00 %
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 2.4.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 100,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 7.4.2014. Vrijeme: 10:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 7.4.2014. Vrijeme: 11:00
Mjesto: Marka Marulića 2, 71.000 Sarajevo (IV SPRAT, SALA ZA
SASTANKE)
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda treba sadržavati sve tražene dokumente navedene u ovom
obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u tenderskoj
dokumentaciji, na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumen-
taciji, u suprotnom ista će biti eliminirana zbog formalno-pravnih ili
suštinskih nedostataka. Sva priložena dokumentacija uz ponudu
treba biti specifirana i složena, a sve stranice numerirane i
parafirane. Ukoliko postoje uvjeti navedeni u članku 14. Naputka o
primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik
BiH", broj 03/05), ugovorni organ zadržava pravo na naknadno
pisano traženje dodatnih informacija, u cilju olakšavanja procesa
ispitivanja, ocjene i poređenja ponuda, kao i dodatne dokumen-
tacije u tu svrhu. Tenderska dokumentacija je dostupna radnim
danom od 08:00 do 16:00 časova na adresi ugovornog tijela najdalje
do 02.04.2014.godine uz predočenje dokaza o uplati novčane
naknade u iznosu od 100,00 KM, primatelj: Budžet Federacije
BiH-Federalno ministarstvo finanicija, vrsta prihoda: 722-791,
budžetska organizacija :9999999, Općina: 077, na žiro račun br:
1020550106698 kod Union banke, sa naznakom "Uplata za
troskove tenderske dokumentacije za nabavku roba s ciljem
opremanja ustanove iz djelokruga socijalne zaštite LJubuški".
Ponuđači su uz uplatnicu dužni dostaviti podatke: Naziv trvrtke,
adresa, broj telefona,ID i PDV broj. Ponuđači koji nisu u
mogućnosti preuzeti dokumentaciju osobno dužni su na adresu
ugovornog organa poslati pismeni zahtjev sa svim navedenim
podacima i kopiju dokaza o uplati naknade nakon čega će im
dokumentacija biti poslana poštom.Zainteresirani ponuđači mogu,
u pisanoj formi, od ugovornog organa tražiti pojašnjenje tenderske
dokumentacije najkasnije 8 dana prije isteka roka za podnošenje
ponuda. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove u postupku
dodjele ugovora. Ponude se podnose na adresu: Marka Marulića br.
2, 71000 Sarajevo, u zapecacenoj i fizički ispravnoj koverti,
neposredno na protokol ili preporučenom pošiljkom u zapecacenoj
i zatvorenoj koverti sa naznakom: "NE OTVARAJ, PONUDA ZA
NABAVKU ROBA S CILJEM OPREMANJA USTANOVE IZ
DJELOKRUGA SOCIJALNE ZAŠTITE LJUBUŠKI". Ponude
moraju biti zapecacene sa naznacenom adresom i kontakt telefo-
nom ponudioca. Nepotpune i neispravne ponude neće se razmatrati,
a ponude dostavljene nakon utvrđenog roka ce biti vracene ponu-
đacu. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđaci koji su na
vrijeme dostavili ponude ili njihovi ovlašteni predstavnici (Član 33.
ZJN)
(A-3694-14)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: