Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.08.2016. 13:55
Nabavka i prilagođavanje sistema ekološkog monitoringa u TE Tuzla
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
986-1-1-323-3-265/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE D.D. - SARAJEVO
IDB/JIB 4200225150005
Kontakt osoba Emina Turković
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Prilagođavanje sistema ekološkog monitoringa prema pravilniku 09/14 u TE Tuzla
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Prilagođavanje sistema ekološkog monitoringa prema pravilniku 09/14 u TE Tuzla
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90731000-0 | Usluge u vezi s onečišćenjem vazduha |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema uslovima iz TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
140000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Podružnica TE Tuzla
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema uslovima iz TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema uslovima iz TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i/ili da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim
registrima
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
1. Da ima uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora u posljednje 3 godine koji se odnosi na predmetnu
nabavku, a što podrazumjeva iskustvo u realizacji slijedećih ugovora:
- Isporuka i ugradnja uređaja za mjerenje emisije polutanata u dimnom plinu na kotlovima za čvrsto gorivo,
(vrijednost ugovora minimalno 60.000,00 KM bez PDV-a)
2. Da ima mogućnost angažovanja tehničkih organa i tehničkih kvalificiranih lica, za realizaciju predmetne nabavke,
kako je dole navedeno:
Za izvođenje radova iz predmetne usluge, ponuđač je dužan u vrijeme izvođenja radova imati na raspolaganju odgovarajuće
stručno osoblje sa iskustvom:
- Minimalno jednog inženjera elektrotehnike, minimalno dvije godine radnog iskustva na ugradnji mjerne opreme za
emisiju polutanata iz stacionarnih izvora koji posjeduje certifikat o provedenoj obuci kod proizvođača opreme za ponuđeni
sistem.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30 KM ili 15,34 EUR
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.9.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.9.2016. 11:00:00
Adresa i mjesto JP EP BiH, Vilsonovo šetalište 15, sala 430/IV
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Dostaviti zahtjev za izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt
telefonom ili e- mail adresom, soba broj 417.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Tendersku dokumentaciju, ponuđači mogu preuzeti lično na naznačenoj adresi ili se ista može dostaviti brzom poštom,
nakon predočenja dokaza o izvršenoj uplati.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za Tender broj: __________________ IBAN CODE :
BA391601020000013652
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse bank dd Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za Tender broj ___________.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Emina Turković
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-756
Faks (033) 751-881
Elektronska pošta e.kustura@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Controlmatik BH d.o.o. Sarajevo - ul. Terzibašina broj 20 71000 Sarajevo
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
D-PRO d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 11 71000 Sarajevo
-
Rohde & Schwarz Österreich Gesellschaft m.b.H. - Technologiestraße 10/Gebäude E 10/Geb.E 1120 Wien
-
DIGITARIJA d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne broj 14 C 71000 Sarajevo
-
Građevinski fakultet Univerziteta u Sarajevu - Patriotske lige 30 71000 Sarajevo
-
SATWORK d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića br. 132 78000 Banja Luka
-
JZU Institut za javno zdravstvo Republike Srpske - Ulica Jovana Dučića broj 1 78000 Banja Luka
-
TUVADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Efendije Pandže bb 71000 Novo Sarajevo
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18/I 71000 Centar
-
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE - ul. Titova broj 9 71000 Sarajevo