Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.03.2015. 13:57

Nabavka linearnih staplera za otvorenu hirurgiju bez noža za potrebe Službe operacionih sala sa sterilizacijom

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 18.03.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-1-1-27-3-30/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKA BOLNICA KLINIČKI CENTAR
BANJA LUKA
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Valentina Gordić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender br: 01-1238-1/15 radi nabavke linearnih staplera za otvorenu hirurgiju bez noža za potrebe Službe operacionih sala
sa sterilizacijom

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka linearnih staplera za otvorenu hirurgiju bez noža za potrebe Službe operacionih sala sa sterilizacijom

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
Dodatni predmet(i) 33141120-7 Potrepštine za spajanje, šivanje, ligature


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora


Precizirano tenderskom dokumentacijom

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

85000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO - apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klnički centar Banja Luka, istovareno

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne


ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Način i rok plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

8.4.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

20,00 KM + PDV-e

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 8.4.2015. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 8.4.2015. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i istraživanje tržišta JZU Univerzitetske bolnice Klinički
centar Banja Luka, Ul. Dvanaest beba bb.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, sa punom adresom ponuđača, imenom kontakt osobe, telefonskim

brojem, brojem faksa i sa naznakom: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" ponuda radi nabavke linearnih staplera za otvorenu
hirurgiju bez noža za potrebe Službe operacionih sala sa sterilizacijom na adresu: JZU UNIVERZITETSKA BOLNICA KLINIČKI
CENTAR BANJA LUKA, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar ili poštom preporučeno, a primaju se do
08.04.2015.godine do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača.
Tenderska dokumentacija može se dobiti poštom ili preuzeti svakog radnog dana u vremenu od 8-14 časova u prostorijama
Službe za javne nabavke i istraživanje tržišta (zgrada Ginekologije) uz ovjeren treći primjerak virmana o uplati
nerefundirajućeg iznosa od 20,00 KM + PDV.
Uplata se vrši na žiro račun JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka broj: 571010-00001017-20 kod
Komercijalne banke a. d. u svrhu otkupa tenderske dokumentacije.
JZU Univerzitetska bolnica Klinički centar ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj:39/14).
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: