Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.06.2016. 14:40
Nabavka medicinske opreme za anesteziju i reanimaciju - intezivno liječenje i neonatologiju, dijagnostiku, za hirurške grane...
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
867-1-1-80-3-40/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA
IDB/JIB 4209390440007
Kontakt osoba Trkulja Miroslav
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-300
Faks (035) 250-474
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka medicinske opreme
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33100000-1 | Medicinska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.7.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
58,50 KM sa PDV-om
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.7.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.7.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto JZU UKC TUZLA, zgrada Uprave sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na pismeni zahtjev ponuđača, putem pošte na adresu koju naznači
ponuđač,odnosno Expeditu Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla, ul. Trnovac b.b. svakog radnog
dana od
08:00 do 16:00 sati najkasnije do 22.07.2016.godine, uz dokaz o uplati 58,50 KM sa PDV-om nerefundirajućeg iznosa
.Uplata se vrši na žiro-račun JZU UKC Tuzla na broj 1401011110002946 kod Sberbanke BH dd Sarajevo u svrhu otkupa
tenderske dokumentacije
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Trkulja Miroslav
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-655
Faks (035) 272-301
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Oprema za anesteziju i reanimaciju - intezivno liječenje i neonatologiju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33100000-1 Medicinska oprema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3000000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovornih obaveza
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 50,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Oprema za dijagnostiku
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33100000-1 Medicinska oprema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3019000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovornih obaveza
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 50,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Oprema za hirurške grane
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33100000-1 Medicinska oprema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
981000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovornih obaveza
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 50,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Health Institution University Clinical Center Tuzla
UIN 4209390440007
Contact person Trkulja Miroslav
Address Trnovac bb
Postal code 75000 Tuzla (bhp sa)
Municipality/City Tuzla
Telephone (035) 303-300
Fax number (035) 250-474
Email address info@ukctuzla.ba
Website address www.ukctuzla.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Tuzla Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
MEDICAL EQUIPMENT
II 1.b. Description of the object of the contract
MEDICAL EQUIPMENT
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
Additional object(s) 33100000-1 Medical equipments
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
ACCORDING TO TENDER DOCUMENTATION
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
22.7.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
58,50 BAM
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.7.2016. 11:30:00
Address and place Public Health Institution University Clinical Center Tuzla, Trnovac b.b. 75000
Tuzla, Bosnia and Herzegovina
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documents can be obtained upon written request of the bidder to the address indicated, respectively, Expedite of
Public Health Institution University Clinical Center Tuzla, Trnovac bb, every working day from 8-16 hours, to 22 July 2016,
with payment of 58,50 BAM, which can not be reimbursed. Payment is to be made on account JZU UKC Tuzla
1401011110002946, Sberbank dd Sarajevo, for purchase of tender documents purpose.
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Trkulja Miroslav
Address Trnovac bb
Postal code 75000 Tuzla (bhp sa)
Municipality/City Tuzla
Telephone (035) 303-655
Fax (035) 272-301
Email address info@ukctuzla.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
18.11.2016
-
04.10.2016
-
29.09.2016