OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
312-1-1-156-3-34/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba Maja Pavlović
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 211-660
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka robe - novih servera za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka robe – novih servera za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike srpske, radi
zamjene i unapređenja postojeće opreme, te omogućavanja nesmetanog rada u filijalama Banja Luka, Doboj i
Prijedor.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30200000-1 | Računarska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
3 komada
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Isporuka i implementacija 3 komada servera koji su predmet nabavke izvršiće se u poslovnim objektima Fonda u:
- Banjaluci, u Ulici Zdrave Korde br. 10,
- Doboju, u Ulici Nikole Pašića br. 22 i
- Prijedoru, u Ulici Vožda Karađorđa br. 2.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Isporuka predmetne robe izvršiće se u roku do 90 dana od dana zaključenja ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. ZJN BiH, detaljno opisano u Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa članom 47. ZJN BiH, detaljno opisano u Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 48. i 49. ZJN BiH, detaljno opisano u Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.9.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske u Bijeljina,
ul. NJegoševa 28 A, I sprat, kancelarija broj 29.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki
(www.ejn.gov.ba) i ista se može preuzeti isključivo sa ovog portala.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Maja Pavlović
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 225-280
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta maja.pavlovic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Maja Pavlović
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 225-280
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta maja.pavlovic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
D.o.o. NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br. 26 76300 Bijeljina
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
Sony & Computers d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića 67 76301 Bijeljina
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo Ilidža - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Mladena Stojanovića od broja 43 do broja 45 78000 Banja Luka
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
SAGA NFG d.o.o. Banja Luka - Ulica Prvog krajiškog korpusa broj 22 78000 Banja Luka
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
KING ICT d.o.o. Sarajevo Ilidža - Aleja Bosne Srebrene broj 34 71210 Ilidža
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd
12.10.2016
26.09.2016