Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.10.2016. 12:31
Nabavka potrošne robe za potrebe mikrobiološkog i hemijskog laboratorija: serumi za brze testove, specifični materijali...
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1075-1-1-267-3-24/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200329950003
Kontakt osoba MERSIHA DURAKOVIĆ
Adresa Dr. Mustafe Pintola 1
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 627-889
Faks (033) 624-470
Elektronska pošta gzavod@bih.net.ba
Internet adresa www.zzjzks.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
21800,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
SUKECESIVNA NABAVKA POTROŠNE ROBE ZA POTREBE MIKROBIOLOŠKOG I HEMIJSKOG LABORATORIJA
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
SUKCESIVNA NABAVKA POTROŠNE ROBE ZA POTREBE MIKROBIOLOŠKOG I HEMIJSKOG LABORATORIJA
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
13.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.11.2016. 15:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.11.2016. 16:00:00
Adresa i mjesto ul.Dr.Mustafe Pintola 1/III, Ilidža
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – SERUMI ZA BRZE TESTOVE
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
SERUMI ZA BRZE TESTOVE
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
10.500,00 KM
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa, ul.Dr.Mustafe Pintola br.1/III, Ilidža
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 SPECIFIČNI MATERIJAL
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 SPECIFIČNI MATERIJAL
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
4.500,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa, ul.Dr.Mustafe Pintol 1/III, Ilidža
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 SPECIFIČNI TESTOVI
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 SPECIFIČNI TESTOVI
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1.100,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa, ul.Dr.Mustafe Pintola 1/III, Ilidža
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 STANDARDI I ELEKTRODE ZA PH METAR I KONDUKTOMETAR
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 STANDARDI I ELEKTRODE ZA PH METAR I KONDUKTOMETAR
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
5.700,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5700,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa, ul.Dr.Mustafe Pintola 1/III, Ilidža
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
04.01.2017
-
04.01.2017
-
04.01.2017
-
29.11.2016
-
29.11.2016