Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.03.2018. 13:36
Nabavka potrošnog materijala i reagnecije za laboratorijske metode (Next Generation Sequencing- NGS) sa aparatom za proizvodnju 18oma M vode Elga Purelab
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-193-3-89/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Lejla Mahmutović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
6
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
669000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal i reagnecije za laboratorijske metode koje uključuju sekvenciranje slijedeće generacije (Next Generation
Sequencing- NGS) sa aparatom za proizvodnju 18oma M vode Elga Purelab flex 3&4 u vlasništvu za potrebe O.J.Klinička
patologija, citologija i humana genetika KCUS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal i reagencije za laboratorijske metode koje uključuju sekvenciranje slijedeće generacije (Next Generation
Sequencing -NGS) sa aparatom za proizvodnju 18omaM vode Elga Purelab flex 3&4 u vlasništvu za potrebe O.J.Klinička
patologija, citologija i humana genetika KCUS-a.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
4.5.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.5.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.5.2018. 11:00:00
Adresa i mjesto Bolnička 25, sala Tehničkog sektora, bivša Abdominalna hirurgija
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači koji budu učestvovali u navedenom postupku javne nabavke obavezni su svoje ponude (prilog Aneksa 3) dostaviti
u elektronskoj formi na CD-u.
Tenderska dokumentacija se preuzima sa portala javnih nabavki na kojem je objavljena. Zainteresirani ponuđači mogu tražiti
pojašnjenja tenderske dokuemnatcije u skladu sa Upustvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu E-nabavke.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Reagencije za NGS
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Reagencije za NGS
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33694000-1 Dijagnostička sredstva
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
595000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kit za izolaciju RNA iz FFPE uzorka
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kit za izolaciju RNA iz FFPE uzorka
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33124130-5 Dijagnostičke potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
3800,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33124130-5 Dijagnostičke potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nastavci za pipete
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nastavci za pipete
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33124130-5 Dijagnostičke potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal aplikabilan na aparat za proizvodnju 18omaM vode ELAG PURELAB FLEX 3&4
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal aplikabilan na aparat za proizvodnju 18omaM vode ELAG PURELAB FLEX 3&4
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33124130-5 Dijagnostičke potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokuemnatciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
2100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kit za izolaciju DNA iz FFPE uzoraka i seruma
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kit za izolaciju DNA iz FFPE uzoraka i seruma
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33124130-5 Dijagnostičke potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
65500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko skladište Klinička apoteka
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center Sarajevo
UIN 4200089110002
Contact person Mahmutovic Lejla
Address Bolnička 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-520
Fax number (033) 298-543
Email address amina.suko@kcus.ba
Website address www.kcus.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Supplies and Reagents for Laboratory Methods for Clinical Pathology, Cytology and Human Genetics
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
669.000,00 KM
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
4.5.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 14.5.2018. 10:00:00
Address and place Bolnička 25
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
25.06.2018
-
25.06.2018
-
25.06.2018
-
25.06.2018
-
25.06.2018
-
25.06.2018
Potrošni materijal aplikabilan na aparat za proizvodnju 18omaM vode ELAG PURELAB FLEX 3&4