OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1276-1-1-549-3-269/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MJEŠOVITI HOLDING "ELEKTROPRIVREDA REPUBLIKE SRPSKE" - ZAVISNO
PREDUZEĆE "RUDNIK I TERMOELEKTRANA UGLJEVIK" AKCIONARSKO DRUŠTVO
UGLJEVIK
IDB/JIB 4400449490005
Kontakt osoba Dragana Trakilovic
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 771-519
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavkeriteugljevik@gmail.com
Internet adresa www.riteugljevik.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
18 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
250600,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
T 54/16/P1 Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39830000-9 | Proizvodi za čišćenje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljnije u TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
DDP - magacina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke u odgovarajućim profesionalnim ili
drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđači moraju imati transakcioni račun otvoren kod poslovne banke koji nije bio blokiran u proteklih 6 mjeseci.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog izvršenog Ugovora na isporuci potrošnog materijalai/ili sredstava za
održavanje higijene poslednje 3 godine računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda minimalne finansijske vrijednosti
10.000,00 KM bez PDV-a po ugovoru (minimalna finansijska vrijednost jednog ugovora mora biti 10.000,00 KM bez PDV-a, a
ne zbir više ugovora).
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.9.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.9.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto ZP "RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, Upravna zgrada, sala broj 3
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Gordana Čuturić
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-119
Faks
Elektronska pošta
Internet adresa
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Odjeljenje za javne nabavke
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-328
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavkeriteugljevik@gmail.com
Internet adresa www.riteugljevik.com
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br. 89 76300 Bijeljina
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
MIKRO+POLO d.o.o. Sarajevo - ul. Pijačna br. 14K 71210 Ilidža
LaboKem d.o.o. Sarajevo - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
Beka medicin-tehnik d.o.o. Srebrenik - Meše Selimovića bb 75350 Srebrenik
04.04.2017
10.02.2017
13.12.2016
(izmjena) Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene
25.10.2016
(izmjene) Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene
20.10.2016
(izmjena) Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene
06.10.2016
(izmjena) Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene
27.09.2016
(izmjena) Nabavka potrošnog materijala i sredstava za održavanje higijene