Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.06.2016. 15:46

Nabavka sitnih potrošnih materijala za potrebe remonta sistema daljinskog grijanja

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 10.06.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

585-1-1-41-3-16/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv CENTRALNO GRIJANJE D.D.
IDB/JIB 4209012500000
Kontakt osoba Mirnes Halilčević
Adresa Krečanska 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 321-600
Faks (035) 281-391
Elektronska pošta ahmed.odobasic@grijanjetuzla.ba
Internet adresa www.grijanjetuzla.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Tuzla

I 5.c. Djelatnost

Prijenos ili distribucija plina ili toplotne energije

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka mašinski potrošnih materijala


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka sitnih potrošnih materijala za potrebe remonta sistema daljinskog grijanja.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44115220-7 Materijal za grijanje
Dodatni predmet(i) 44530000-4 Vijci
  44800000-8 Boje, lakovi i smole
  14811300-2 Brusne ploče
  31711140-6 Elektrode


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Data u tehničkoj specifikaciji koja je sastavni dio tenderske dokumentacije, obrazac za cijenu ponude, i data je u aneksu 3.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

93000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Centralno grijanje d.d. Tuzla, Krečanska 1, 75000 Tuzla, BiH, magacin Ugovornog organa

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

12 mjeseci ili do konačne realizacije

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja (izraženi u kalendarskim danima) 10,00 %
2 Rok isporuke (izražen u kalendarskim danima) 10,00 %
3 Cijena 80,00 %

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

29.6.2016.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

20,00 KM sa uračunatim PDV-om (10,23 EUR)

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 7.7.2016. 11:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 7.7.2016. 11:30:00
Adresa i mjesto Krečanska 1, 75000 Tuzla, BiH, kancelarija broj 19

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

U skladu sa članom 55. Zakona, zainteresovani ponuđači za učešće u postupku nabavke su obavezni dostaviti Zahtjev za
učešće/uvid u tenderski dokument na adresu/faks/e-poštu: Krečanksa 1 75000 Tuzla; ahmed.odobasic@grijanjetuzla.ba,
mirnes.halilcevic@grijanjetuzla.ba, +38735281391. Zahtjev obavezno mora sadržavati sljedeće: postupak za koji dostavljaju
svoj zahtjev za učešće (tačan naziv postupka i druge relevantne podatke), naziv ponuđača, adresu ponuđača, e-adresu, broj
telefona, broj faksa kao i izabrani način dostave tenderske dokumentacije, te dokaz o uplati tenderske dokumentacije.
Nakon navedenih radnji, tenderska dokumentacija će biti dostavljena na način tražen u zahtjevu ponuđača.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 20,00 KM ili 10,23 € sa PDV-om. Ovaj iznos pokriva stvarne
troškove i troškove slanja tenderske dokumentacije ponuđačima. Novčana naknada uplaćuje se na žiro račun Centralno
grijanje d.d. Tuzla broj 154400-2000141565 kod INTESA SANPAOLO BANKA BiH a.d. Tuzla, adresa: Obala Kulina Bana 9A
71000 Sarajevo; IBAN: BA-39-1544002000141565 za Centralno grijanje d.d. Tuzla; SWIFT code: UPBKBA22; konto: 0101200-
508432 – Centralno grijanje-Tuzla, sa napomenom: za tender broj 08-05-2016.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: