Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.08.2016. 12:33
Nabavka uglja za centralno grijanje/mrkog uglja orah za sezonu 2016./2017 godina
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1007-7-1-70-3-24/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA DOM ZDRAVLJA GRAČANICA
IDB/JIB 4209347780007
Kontakt osoba Zumreta Kenjar
Adresa Mehmeda Ahmedbegovića br. 50
Poštanski broj 75320 Gračanica (bhp sa)
Općina/Grad Gračanica
Telefon (035) 369-210
Faks (035) 369-201
Elektronska pošta info@dzgracanica.com
Internet adresa www.dzgracanica.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Gračanica
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka uglja za centralno grijanje/mrkog uglja "orah"za sezonu 2016./2017 godina
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka uglja za centralno grijanje/mrkog uglja "orah" za sezonu 2016./2017. godina
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09111210-5 | Mrki ugalj |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
definisano tenderskom dokumentacijom
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
definisano tenderskom dokumentacijom
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
definisano tenderskom dokumentacijom
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
definisano tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
definisano tenderskom dokumentacijom
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
definisano tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.9.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.9.2016. 11:00:00
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja Gračanica,ul.Mehmeda Ahmedbegovića 50, Uprava
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SIMMAD d.o.o. Banovići - Božićka Banovića br. 8 75290 Banovići
-
RMU BANOVIĆI d.d. Banovići - ul. Armije Bosne i Hercegovine br. 52 75290 Banovići
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
RMU Banovići d.d. direkcija Banovići - Ul. Branilaca Banovića bb 75 290 Banovići
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
D.o.o. ILIĆ - TRGOVINA Zvornik - Vuka Karadžića 93 75400 Zvornik
-
BALKAN KOP-ĐURĐEVAK doo Banja Luka - Potkozarje bb 78000 Banja Luka
-
HARIS TRANS d.o.o. Banovići - ul. 10. septembra broj 7 (prizemlje) 75290 Banovići
-
BRIST d.o.o. Boljkovac, Gornji Vakuf-Uskoplje - Boljkovac b.b. 70240 Gornji Vakuf